Gå til innhold

Tempere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å tempe denne mnden, for første gang. Fikk mensen på lørdag, og er nå ferdig med TR for denne gang. Termometeret jeg bestilte kom ikke før i dag, er det for sent å starte tempingen denne syklusen nå? 😊

Anonymous poster hash: 469c6...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke for sent. Du trenger kun å tempe 3 dager før EL for å kunne se et mønster.

Skrevet

Temp i vei! :) Jeg temper kun fra CD10 - CD 20 ca bare for å se når EL faktisk var :)

Skrevet

Åh, så flott😊 Da blir det spennende å prøve det👍

Skrevet

Takk😊

Skal sjekke termometeret når jeg kommer hjem fra jobb i dag.. Husker ikke merke😊

Skrevet

Står "Value" på mitt.. Bestilt fra fertil.no 😊

Skrevet

Heisann, har et spm som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Etter EL steg tp min 0.2 grader i to dager, så steg den ytterligere så det ble 05. grader over normalen...nå på fjerde dagen er den tilbake til 0.2 grader over normalen. Når den nå er gått litt ned (selv om den fortsatt er over), er det negativt?

Skrevet

Tror ikke det, tror den til å med kan gå under (en dag) linjen men at det er trenden som teller og ikke enkel måling. Se hva tempen er i morgen og hvis den fortsetter å gå ned så er det vel negativt??

Skrevet

Tror ikke det, tror den til å med kan gå under (en dag) linjen men at det er trenden som teller og ikke enkel måling. Se hva tempen er i morgen og hvis den fortsetter å gå ned så er det vel negativt??

Takk for svar! Skal følge med☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...