Gå til innhold

Noen med velykket gravititet etter 2 SA ? :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skulle gjerne hatt noen solskinnshistorier akuratt nå ! Jeg er gravid for 3 gang i uke 6 .. Har to SA bak meg , ingen barn fra før . Er det noen av dere som har opplevd det samme og at alt gikk bra 3 gang ? Blir glad for ALLE svar ! Trenger sårt litt oppmuntring da det er lett å bekymre seg litt :/ har også sånn mens smerter vondt i mage og korsrygg , men det er vel normalt ? :)

Anonymous poster hash: f1d32...3a4

Fortsetter under...

Da moren min skulle ha nr. 3 så mista ho 2 i uke 6-11 og og 1 i ca. uke 15-20... er 10 år siden så husker ikkje så veldig godt. Men Eg fekk en hærlig lillebror for 8 år siden som vi alle elsker, moren min fekk veldig tett oppfølging av lege, jordmor og ul

Jeg vet om en som har fått en baby etter 3 SA på rad! Selv er jeg delvis i samme situasjon som deg, gravid med nr.3, men har holdt på ett år. En MA og en SA. Er 9 uker nå,så jeg begynner å håpe litt mer på at det skal gå bra.

Annonse

Takk for svar ! :) håper inderlig denne gangen, tenker så posetive tanker som overhode mulig , tenker av en eller annen grunn at kansje det har en posetiv effekt ! Tilig ul om 7 dager , så da får jeg se ! :)

Anonymous poster hash: f1d32...3a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...