Gå til innhold

Arbeidsgiver jeg var på intervju hos nekter å godtgjøre reiseutgiftene.. Hvor henvende meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i et intervju med en barneverntjeneste for 1,5 måned siden, der avtalen var at jeg la ut for reiseutgifter, også skulle de refundere etter regning. De mottok reiseregningen under intervjuet, og sa at "dette langt fra var den verste regningen de hadde sett". Oppga kontonummer. Tre uker senere purrer jeg, og da sier de at det er overført. To uker senere igjen purrer jeg på nytt, og da lover hun å sjekke hva som har hendt og ta kontakt. Dette er en uke siden. Idag ringte jeg på nytt, men da fikk jeg en sms om at hun ringte imorgen, fordi hun var opptatt.

Hva er dette for noe? Har jo all korrespondanse skriftlig, så det er jo ikke noe problem å eventuelt starte en krangel over dette; men finnes det andre muligheter? Hvem er sjefen til en barnevernssjef? :o

Jeg søker iallefall aldri jobb i barneverntjenesten igjen :o alle fordommer er herved bekreftet.

Anonymous poster hash: 6698f...3d9

Skrevet

Du bør ta direkte kontakt med økonomi i kommunen. Det er uansett de som utbetaler, ikke den enkelte barnevernleder. Alle utbetalinger går gjennom lønn og økonomi.

Anonymous poster hash: 4d41b...21e

Skrevet

Hvorfor ønsket du å jobbe hos en arbeidsgiver du i utgangspunktet har fordommer mot? Det er forøvrig kommunens lønnsadministrasjon som utfører alle utbetalinger, ikke avdelingene selv.

Anonymous poster hash: 505b9...353

Skrevet

Det er snakk om en offentlig bedrift. ALT tar tid der. Det betyr ikke at pengene ikke kommer... 

Anonymous poster hash: 68f8b...406
Skrevet

Du får i alle fall ikke jobben når du holder på sånn!

Jeg jobber med reiseregninger i det offentlige, og det kan fint gå 6 uker før det kommer på konto uten at noen har vært treige eller gjort noe galt. Bare systemet som er sånn (skal innom flere for godkjenning, kun faste datoer i mnd for utbetaling, må sendes til banken lenge før, osv)

Skrevet

Du har jo utrolig merkelige forventninger til hvor fort dette skal gå.... Slapp av du!

Anonymous poster hash: 852ab...3ff

Skrevet

Diett og kilometergodtgj. må stort sett utbetales via lønn. Så kanskje du må vente til neste gang bedriften har lønnskjøring om du skal ha refusjon på det.

Skrevet

Jammen bra du ikke fikk jobben i barnevernet siden du hadde fordommer i utgangspunktet da.

Anonymous poster hash: 7c277...66d

Skrevet

Og jeg kan ikke forstå hvorfor man skal få dekka det!

Anonymous poster hash: 06eb9...fdd

Skrevet

Og jeg kan ikke forstå hvorfor man skal få dekka det!

Anonymous poster hash: 06eb9...fdd

Hvis man kommer tilreisende fra en annen by, feks, så er det helt vanlig å få dekket reiseutgifter. 

Anonymous poster hash: 68f8b...406

Skrevet

Dette utbetales sammen med kommunens ordinære lønnskjøring.

Anonymous poster hash: 425b0...fb5

Skrevet

Du har jo effektivt sørget for å være uaktuell for jobben i hvert fall. Noe som sikkert er like bra

Anonymous poster hash: 4bb95...c1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...