Gå til innhold

Dere som har tatt silikon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok du over eller under muskel? Fornøyd med resultat? Hvor lenge var du borte fra jobb?

Anonymous poster hash: 52938...a73

Skrevet

tok under muskel, veldig fornøyd! hadde ikke noe jobb å være borte fra,  fikk beskjed om at 2-3 dager borte fra jobb var normalt, men jeg hadde såpass lite vondt at hadde jeg hat kontor jobb kunne jeg sikkert dratt på jobb dagen etter. er ikke alle som er så heldige da, flere av mine venner har hat kjempe vondt etter operasjonen så tror jeg ville sett det ann litt..

Anonymous poster hash: 10d92...82f
Skrevet

Over muskel. Borte en uke pga ferie, men jeg trengte den uken. Kunne ikke jobbet tidligere enn en uke etter.

Anonymous poster hash: b86ca...8c6

Skrevet

Over. Nesten fornøyd, de er litt harde. Opererte en torsdag og var på jobb igjen mandag. Trengte den helga hjemme.

Anonymous poster hash: c82a9...e73

Skrevet

Har over muskel. Ikke fornøyd pga rippling. Vær obs på at du må ha tykk nok hud og nok brystvev for et pent og naturlig resultat hvis du går for over muskel. Jeg ble dessverre overtalt av kirurgen til å ta over muskel og angrer veldig på at jeg stolte på han. 

Er det noen av dere som har tatt silikon som er kjenner protesene eller har problemer med rippling?

Anonymous poster hash: 5e09c...ee3
Skrevet

Jeg tok under muskel for 7 mnd siden. En ansatt i en undertøysbutikk sa at mine er de fineste hun har sett i løpet av alle årene hun har jobbet der. De ser naturlige ut og jeg er veldig fornøyd:) kan kjenne protesen på siden hvis jeg kjenner etter. Null problem det. Opererte på Fornebuklinikken, anbefales.

Anonymous poster hash: ce3e0...1c0

Skrevet

Tok over i -08. La ikke inn så mye, 260 i hver og er veldig fornøyd. Fikk til amming bra og lenge. Eneste minus er at de ser litt fake ut etter at jeg har gått ned en del, selve protesen er litt mer synlig pga lite fettvev. Men det er kun når jeg er naken, og det er jo ikke så mange som ser meg sånn ;) Var vel hjemme ei ukes tid.

Anonymous poster hash: 73eef...976
Skrevet

Tok under muskelen for 3 år siden. Hadde veldig vondt etterpå. Opererte på en onsdag og var på jobb på mandagen men hadde kontorjobb.

Jeg opererte ut inplantatene for 2 uker siden da den ene ikke festet seg og derfor produserte brystet væske rundt. Jeg skal la kroppen hvile i minimum 6 mnd og sette inn nye under muskelen. Jeg la inn 275 ml i hvett bryst og kommer ikke til å legge inn mer neste gang heller. Så font og naturlig ut.

Anonymous poster hash: 239e1...5ea

Skrevet

Tok over, nå har jeg bmi på ca 25, så sånn sett har jeg nok fett. Og brystene var blitt tomme etter svangerskap, så nok hud var det og. Mine ser og kjennes helt naturlige ut. De jeg forteller det til, tror meg omtrent ikke. Da puppene mine ser så naturlige ut. Man kan kjenne at det er silikon da jeg ligger på rygg. Ellers kan man ikke kjenne det.

Anonymous poster hash: 31c4d...d74
Skrevet

Jeg var borte ca en uke. Glemte jo og svare på det.

Anonymous poster hash: 31c4d...d74
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor noen gjør det ene og noen det andre? Altså, det høres jo mer naturlig ut (hvis man kan si det sånn) å operere under muskelen. Jeg har begynt å leke litt med tanken selv da jeg alltid har vært beskjeden oventil og jeg syns jeg ser ut som en 12 år gammel gutt... Ikke gøy når man er en 38-år gammel tobarnsmor..

Jeg er ganske tynn da, men veldig lite underhudsfett og fettvev, spesielt oventil. Er vel helst mager. Vil det da se helt fælt ut med opererte bryster? Hvor mye må man ut med til noe sånt?

Beklager kupping av tråd forresten...hilsen en som ikke er HI ;)

Anonymous poster hash: 91c3a...34e
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor noen gjør det ene og noen det andre? Altså, det høres jo mer naturlig ut (hvis man kan si det sånn) å operere under muskelen. Jeg har begynt å leke litt med tanken selv da jeg alltid har vært beskjeden oventil og jeg syns jeg ser ut som en 12 år gammel gutt... Ikke gøy når man er en 38-år gammel tobarnsmor..

Jeg er ganske tynn da, men veldig lite underhudsfett og fettvev, spesielt oventil. Er vel helst mager. Vil det da se helt fælt ut med opererte bryster? Hvor mye må man ut med til noe sånt?

Jeg er som deg, mager og lite underhudsfett. Derfor må man ta under muskelen for å få er mer naturlig resultat.

Man trenger ikke det hvis man har mye brystvvev og fett da protesen vil legges under selve brystvevet selv om den er iver musklen. Det er vondere under muskelen samt at man endrer sin egen anatomi noe da musklene må løsnes og flyttes på.

Skrevet

Jeg er som deg, mager og lite underhudsfett. Derfor må man ta under muskelen for å få er mer naturlig resultat.

Man trenger ikke det hvis man har mye brystvvev og fett da protesen vil legges under selve brystvevet selv om den er iver musklen. Det er vondere under muskelen samt at man endrer sin egen anatomi noe da musklene må løsnes og flyttes på.

Takk for informativt svar :)

Skrevet

Tok over muskel. Var ute av drift i ca 5-6 dager. Kjempefornøyd! Er to år siden jeg tok det og har ikke angret et sekund:)

Protestene synes ikke nei, men om jeg lener meg fremover så kan jeg kjenne kanten på innsiden av kløfta.

Ikke sett noe til rippling. Men har heller ikke gått verken opp eller ned i vekt siden operasjonen.

Har runde, ru protester med middels profil.

Skrevet

Ugh høres så ekkelt ut når dere skriver kjenner kanten. Er jo så åpenbart et fremmedlegeme .

Anonymous poster hash: 2445d...47a

Skrevet

Jeg la inn silikon for to uker siden. Under muskel, 295 gram i hvert bryst. Veldig fornøyd! Var mindre vondt enn frykta og var borte fra jobb i 5 dager.

Anonymous poster hash: 257ea...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...