Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Må bare få en bekreftelse på om jeg har dumma meg ut eller ikke :-P Jeg har fri i morgen og tenkte at det var fredag i dag.. Avsluttet en mail til en jeg har et godt øye til med god helg.. så kom jeg på at det var bare torsdag. . Ingen krise altså, men er det innafor å si god helg på torsdag? Anonymous poster hash: dcae0...439
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Hahahhahaha eeeh nei, det er dritteit Anonymous poster hash: b6961...34a
Gjest Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Selvfølgelig er det ok Heldige deg som har fri i morgen. God helg til deg
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Ja, det er innafor hvis du selv har fri. Da tenker mottakeren "heldiggris" 😆 Anonymous poster hash: 4f6c5...431
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Selvsagt Jeg sier God helg hver torsdag når jeg går fra jobb siden jeg har fri om fredagene Du ser jo de du sier god helg til siste gang før helgen Anonymous poster hash: af94a...529
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Må bare få en bekreftelse på om jeg har dumma meg ut eller ikke :-P Jeg har fri i morgen og tenkte at det var fredag i dag.. Avsluttet en mail til en jeg har et godt øye til med god helg.. så kom jeg på at det var bare torsdag. . Ingen krise altså, men er det innafor å si god helg på torsdag? Anonymous poster hash: dcae0...439 Helt greit Han tenker nok ikke noe mer over det Anonymous poster hash: 62605...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå