Gå til innhold

Uke 6 , fraværende symptomer

Anbefalte innlegg

Hei 😊 jeg har endelig fått poestiv test etter 16 Mnd prøving og to tilige SA bak meg . Tingen er den at jeg blir ganske stressa av alt med synptomer og slikt , de gangene jeg mistet så hadde jeg masse symptomer og var rett og slett dårlig og hadde vondt både her og der. Mens denne gangen tok jeg en test ved ren tilfeldighet , altså har ikke merket noe selv annet en litt strekk i magen av og til , en smule antydning til ømme bryster, men da må jeg klemme litt i dem .. 🙈 føler meg egentlig i veldig fin form

, er det vanlig ? ...

Anonymous poster hash: d2ba3...329

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144237935-uke-6-frav%C3%A6rende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg hadde ingen tydelige symptomer forrige gang, og det gikk bra! Føler meg litt mer sliten ig uggen nå, men så har jo en treåring hjemme+ en mer slitsom jobb så... Man MÅ ikke ga då mye symptomer! Er forresten 6+1 i dag,så vi er likt!

Godt og høre det er flere en meg som har det sånn ! :) jeg har bestilt tilig UL om 2 uker i håp og og få se et bankende hjerte der inne, tror det senker bekymringene litt :) tenker mest posetivt da og gleder meg utrolig masse ! Gratulerer med baby i magen til dere også, utrolig spennende tid !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...