Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Den er helt ekstremt vond. Går ikke vekk. Det lukter det samme hver gang jeg merker det. Selv rett etter tannpuss. Hva kan det være? Anonymous poster hash: c94c7...bfe
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Hull i tennene.. Anonymous poster hash: 50028...963
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Den er helt ekstremt vond. Går ikke vekk. Det lukter det samme hver gang jeg merker det. Selv rett etter tannpuss. Hva kan det være?Anonymous poster hash: c94c7...bfe Mandelpropper? Allergi? Forkjølelse? Tannstein? Hull i tennene? Anonymous poster hash: a9137...402
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Send han til tannlegen Anonymous poster hash: 4db4e...cdf
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Send han til tannlegen Anonymous poster hash: 4db4e...cdf Han har nesten akkurat vært hos tannlegen. Null hull. Anonymous poster hash: 2ef36...f8b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Matrester som sitter fast, kan lukte veldig vondt. Bruker han tanntråd? Anonymous poster hash: d50a7...4cc
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Hvis dere ikke finner noen naturlig forklaring, og han har det over tid, så gå til legen for en skikkelig sjekk. En klassekamerat av meg døde for noen år siden av strupekreft. Han hadde vært plaget av ekstremt dårlig ånde i lang tid uten at noen fant ut hvorfor (han var flere ganger hos legen sin, men han avviste det bare som noe bagtellmessig). Da de endelig fant ut hva det var, døde han to uker senere... Så jeg tenker at hvis det er noe som er virkelig ille, og det varer over tid uten at det hjelper å bruke tanntråd og nærmest overdreven tannhelse, og tannlegen ellers ikke finner noe galt, ELLER legen ikke finner mandelpropper eller andre ting i svelget som kan forårsake dårlig ånde, kan det være lurt å nevne dette og bare få det sjekket. Jeg ville heller vært "hysterisk" og spurt legen om det utenkelige heller enn å ende opp som klassekameraten min. Anonymous poster hash: 584cc...714
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Bruk tanntråd om han ikke gjør det. Fjern mandelpropper om han har det. Ellers kan mage-/tarmproblemer gi svært dårlig ånde. Så hvordan fungerer tarmen hans? Noen som ikke tåler melk (eller annet) kan også få mandelpropper og/eller dårlig ånde pga. mage-/tarm ikke takler det man er intolerant eller allergisk mot. Infeksjoner i kroppen kan av og til gi dårlig ånde. Noen medisiner kan gi dårlig ånde. Anonymous poster hash: 3bb7d...629
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Sinkmangel kan også gi svært dårlig ånde hos noen. Anonymous poster hash: 3bb7d...629
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 Han bruker tanntråd. Hvordan fjerne man mandelpropper da? Anonymous poster hash: 2ef36...f8b
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 Pusser han tunga under tannpuss? Dårlig ånde kan komme av at tunga ikke blir pussa. Og har han for myk tannbørste? Merker selv at tenna og tunga blir fullt av belegg kortbtid etter pussing hvis jeg har soft og ikke medium tannbørste. Anonymous poster hash: 0adbe...959
Anyne Skrevet 23. september 2015 #12 Skrevet 23. september 2015 Hvordan fjerner man mandelpropper? Tror det er det som lukter hos meg..
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #13 Skrevet 23. september 2015 Hvordan fjerner man mandelpropper? Tror det er det som lukter hos meg.. Søk på tonsil Stones på YouTube. Jeg klarer derimot ikke å fjerne dem hos meg selv. Jeg gaper altfor lavt, ser nesten bare tunga. Og hvis jeg får trykket tunga ned, så ser jeg likevel ikke en eneste antydning til mandel. Anonymous poster hash: f7bf1...ac1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå