Gå til innhold

Kan man ha symptomer og likevel ha mistet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er det som er så skummelt med MA. Kroppen forstår ikke at embryo er dødt og fortsetter å produsere hormoner for å bevare graviditeten.

Ved mine MA har symptomene vært svake fra dag 1. Den enorme trøttheten som jeg hadde med de 2 første barna mine ( og har nå) kom aldri. Kvalmen slo heller aldri til for full kraft.

Ja. Jeg har hatt to MA. Første gangen gikk jeg til uke 18 i den tro at alt var ok. Ømme bryster, kvalme, hodepine... Jeg fikk til og med synlig mage (tok ukentlige bilder). Kraftige symptomer. HCG ble ikke målt. Embryoet sluttet å utvikle seg i uke 4. 

Andre gangen var jeg også kvalm og hadde ømme bryster. Jeg fikk tidlig ul, hvor de ikke klarte se noe annet enn et veldig tidlig svangerskap (var i uke 5-6). Fikk ny ul i uke 9, men før det så tok de HCG prøver. De hadde perfekt økning, så ble fortalt at dette nok gikk veien. Men jeg hadde en dårlig følelse til tross for stigning og symptomer som ikke ga seg, og i uke 9 ble det konstantert en MA. 

Anonymous poster hash: 08ee0...8db

Jeg fikk sterke symptomer allerede uke 3. Og de vedvarte heletiden med ømme pupper,ekstrem kvalme og sykt trøtt. Fikk til og med antydning til bekkenløsning de siste 2 ukene MA uke 13 utvikling stopper uke 8. Kvalmen ga seg ikke før etter utskrapning. Oppdaget på privat ul fordi jeg følte noe var galt.

Svangerskap 2 som gikk bra kom ikke symptomer som kvalme ol før uke 7

Anonymous poster hash: 4421d...daa

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...