Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #26 Skrevet 22. september 2015 Smykker???? Anonymous poster hash: 75605...d7f Hva lurer du på? Anonymous poster hash: c5a02...2d1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #27 Skrevet 22. september 2015 Jeg bruker gifteringen, forlovelseringen, øredobb studs med safirstein og et hjemmelaget ankelsmykke med to krystaller. Anonymous poster hash: d9e87...d8a Bruker du ankelsmykke når du bruker sokker? Jeg bruker et halssmykke og et armbånd, av og til øredobber. Bruker ankellenke hele sommeren Anonymous poster hash: c5a02...2d1 Ja, fordi krystallene er viktig for meg og jeg vil gjerne ha de på meg, men jeg ønsker ikke å ha de rundt håndleddet eller i halsen så da er de på ankelen. Jeg vet at de er der og de er ikke til bry. Anonymous poster hash: d9e87...d8a Hvordan klarer du å la vær å ødelegge de? Jeg brukte ankellenker hele året før, men jeg bare sliter de når jeg har sokker på Anonymous poster hash: c5a02...2d1
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #28 Skrevet 22. september 2015 Jeg bruker gifteringen, forlovelseringen, øredobb studs med safirstein og et hjemmelaget ankelsmykke med to krystaller. Anonymous poster hash: d9e87...d8a Bruker du ankelsmykke når du bruker sokker? Jeg bruker et halssmykke og et armbånd, av og til øredobber. Bruker ankellenke hele sommeren Anonymous poster hash: c5a02...2d1 Ja, fordi krystallene er viktig for meg og jeg vil gjerne ha de på meg, men jeg ønsker ikke å ha de rundt håndleddet eller i halsen så da er de på ankelen. Jeg vet at de er der og de er ikke til bry. Anonymous poster hash: d9e87...d8a Hvordan klarer du å la vær å ødelegge de? Jeg brukte ankellenker hele året før, men jeg bare sliter de når jeg har sokker på Anonymous poster hash: c5a02...2d1 Det er en vanesak, jeg vet jeg har det på. Gikk igjennom noen festeanordninger før jeg lærte meg det da😉 Anonymous poster hash: d9e87...d8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå