Gå til innhold

Opplever dere andre også at elektriske leker starter av seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei på 3 og hun har kun 2 leker som går på batteri. Et strykejern som ofte begynte å lage lyd uten at det var i bruk, men kun på kveld/nattestid. Riktignok var det en on/off knapp på det og det va når den ikke var slått av under det kunne skje. Ble lei og ryddet det bort. Nå har et lekestetoskop som en må trykke på en knapp bak for at det skal lage lyd plutselig begynt å lage lyd om natta så truskete som jeg er syns jeg det ble litt ekkelt. For lenge siden våknet jeg av at spilledåsen hennes spillte. Trodde hun var våken så gikk inn til henne, men hun sov og den sto høyt oppe i bokhylla og spillte..

Tenker at det sikkert har en naturlig forklaring, men jeg er ikke noen fagperson på området så lurte på om andre også opplever det titt og ofte?

Anonymous poster hash: e8381...e56

Skrevet

Spøkelsesfagperson? 😂 Nei, her er det ingen leker som plutselig virker foruten noen biler som bråker om de ligger på hodet i ei lekekasse, men disse begynner ikke plutselig å bråke. Det skjer etter at ungene har ryddet de i kurvene uten å se etter at de står rett vei og da kan det gjenta seg helt til noen gidder sku de...

Anonymous poster hash: 10456...88e

Skrevet

Jeg har opplevd det. Vi hadde to lydpuslespill som skulle reagere/lage lyd når man fikk rett brikke i rett hull. Men de lagde masse lyd på andre tidspunkt også.

Anonymous poster hash: 99961...516

Skrevet

Opplever også det ofte med guttens leker. Derfor er det fast rutine å sjekke at alle er skrudd av fø vi legger oss.

Anonymous poster hash: 1d4d4...4ca

Skrevet

Det er for at den er "på", og leken "kaller" på ongene når den har stått lenge urørt 😋

Anonymous poster hash: b1169...1a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...