Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #1 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg er gravid i uke 6... og sliter allerede en del med migrene... Kjenner jeg er veldig fortvilet fordi jeg nesten er redd at jeg "skremmer det frem" fordi jeg er så stresset for å få det... Har en liten gutt å følge opp også - sist gang så sov jeg en del timer på dagen og jobbet igjen på kvelden ( kontorjobb) men dette er verre nå... Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.. leser forskjellig om migrenemedisiner.. og vil jo strengt tatt ta så lite som mulig... men jeg er så fortvilet.. Var 50% sykemeldt 1-2 mnd sist.. sånn fra 12 ukers tiden... Noe som reduserte migrenen betraktelig.. og da jeg gikk tilbake kunne jeg stå tiden ut... Men nå er det ille allerede nå..men jeg sliter så med tanken på sykemelding.. det er en skikkelig nedtur for meg.. og føler liksom at dette er så tidlig at jeg knapt er gravid.. men hatt migrene av og på siden jeg tok testen... Noen gode råd ? Noen fler ? Anonymous poster hash: 98a73...bdf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144237492-migrene-og-graviditet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #2 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg hadde vill migrene tidligere i svangerskapet. uke 24 nå og det har gått over. Kjenner jeg blir litt irritert på deg når du sier at sykemelding er en nedtur... det gir ikke mening. Var jeg et svakt og dårlig menneske som hang over doskåla med krampemigrene og oppkast i 30 timer? Skulle jeg vært på jobb? Du må jo lytte til kroppen din og komme deg til legen. Jeg fikk imigran inntil 1 gang i uken i tillegg til paracet/paralgin forte. Hadde ikke vært menneske uten, og fosteret hadde ikke fått næring. Mat er også viktig. Anonymous poster hash: b664c...11e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144237492-migrene-og-graviditet/#findComment-147454339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2015 #3 Del Skrevet 21. september 2015 Jeg føler det som en nedtur.. og iallefall allerede nå...er nok noe med at jeg føler jeg knapt er gravid.. har jo ikke fortalt det til noen enda... og aller mest føler jeg det er en ond spiral... fordi jeg nesten innbilder meg at jeg forårsaker det selv ved at jeg stresser så veldig med at "å nei.. kjenner jeg det komme nå?" "hva om jeg får det i morgen når jeg har et viktig møte..."... osv... Forrige gang ringte jeg gråtende til JM og sa at det ikke gikk lenger.. hadde sikkert gått alt for lenge da også.. men ble da 50% sykemeldt fra ca uke 12.. og i løpet at de 6-7 ukene så gikk det mye bedre.... men som sagt.. det er nok litt det : alt nå?? Vi er alle forskjellige.. og når man henger over doskåla så er man ikke veldig mobil... jeg er vel strengt tatt ikke det jeg heller når jeg helst burde ligge i et kaldt mørkt rom... men sliter med det... Anonymous poster hash: 98a73...bdf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144237492-migrene-og-graviditet/#findComment-147454349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå