Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Har ei venninne jeg har kjent i noen år. De første årene la jeg ikke merke til dette, men de siste par årene har hun blitt så skrytete og selvgod. Hun forteller alltid historier om alle som liker henne, som synes hun er såå pen, hun får ikke gå i fred på byen, alle jenter er sjalu på henne og liker henne ikke osv. Hun er normalt pen men får det til å høres ut som hun er verdens peneste. Hver gang vi skal på byen forteller hun en rekke historier om alle mennene som liker henne, gjerne på bekostning av andre (han sa jeg var så pen i forhold til venninnene min, alle gutter liker høye jenter som meg osv..). Hun sier aldri at jeg er pen, gir hun komplimenter er det mer av typen "så fin kjole du har". Blir usikker på meg selv av henne og føler at hun synes hun er bedre enn meg. Jeg har draget på menn selv og får høre av andre at jeg ser bra ut men gidder ikke skryte av det og tenker aldri at jeg er bedre enn andre. Hvordan skal en forholde seg til sånne folk? Hun har mange positive sider men dette ødelegger så mye for henne. Hun er 29 år så tviler på hun kommer til å forandre seg. Anonymous poster hash: 50c8c...8e6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Bunner vel i dårlig selvtillit. Tror jeg hadde redusert omgang med henne.. Anonymous poster hash: 2e1e8...eb1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg har ei sånn venninne, jeg også.. Skal alltid snakke om seg selv, om hvor mange som syns hun er "fin" og om alle komplimentene hun får fra det motsatte kjønn. Alle samtaler skal dreies inn mot henne, det spiller ingen rolle om vi sitter i en litt dyp "alvorlig" samtale om en annens problem, hun kan fint avbryte for å fortelle at Ola på jobben sa at han aldri hadde sett en så veldreid rumpe som min før... Dessverre blir det færre og færre sammenkomster på denne dama, vi orker henne bare ikke.. Vi er i 30 åra og føler oss litt gamle for sånt fortisfjas Anonymous poster hash: b739c...173
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Synes det er rart at hun ikke ser selv at det er tåpelig å holde på sånn, voksne dama.. Virker som hun vil ha beundring men hun oppnår jo bare det motsatte av å holde på sånn. Hun er jo oppegående ellers så jeg forstår det ikke. Anonymous poster hash: 50c8c...8e6
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Bunner vel i dårlig selvtillit. Tror jeg hadde redusert omgang med henne.. Anonymous poster hash: 2e1e8...eb1 Dette. Anonymous poster hash: 51dbb...42e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Synes det er rart at hun ikke ser selv at det er tåpelig å holde på sånn, voksne dama.. Virker som hun vil ha beundring men hun oppnår jo bare det motsatte av å holde på sånn. Hun er jo oppegående ellers så jeg forstår det ikke. Anonymous poster hash: 50c8c...8e6 Dette blir vel en vond sirkel. Hun føler seg mindreverdig, så hun skryter for å føle seg bedre, får ikke den positive tilbakemeldingen hun ville ha, blir mer usikker osv osv Anonymous poster hash: 2e1e8...eb1
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Dere høres begge ut som dere er stuck i sånn sekstenåringskonversasjon. -Peeena azz lolz fniz, nei peeeena du azz! Ditch henne. Skaff deg en omgangskrets hvor det er gjennomført unormalt å snakke om hvor pene man er som voksne mennesker. Anonymous poster hash: 1c76b...49f
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Hadde jeg vært deg, så hadde jeg nok skaffet meg venner med noe mer modne verdier. Anonymous poster hash: 5e4df...918
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Til slike som henne sier jeg rett ut "Skjerpings eller gå vekk og vær". Jeg orker ikke sånne barnslige "meg meg meg" folk når det er en hel tidsalder siden vi gikk på ungdomskolen. Anonymous poster hash: 6ac4f...a7e
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Hadde en sånn venninne. Vi var vokst opp sammen og såkalte "bestevenner" i 20 år. Hele veien skulle hun være bedre enn meg i alt, og hvis jeg overgikk henne på noe måte så gjorde hun det hun kunne for å bryte meg ned. Skikkelig drittkjerring tvers gjennom. Så kom den dagen jeg fikk nok og sa at jeg ikke ønsket å ha henne i livet mitt mer, det er vel 5 år eller noe slikt siden nå og uten tvil den beste avgjørelsen jeg har tatt så langt. Etter en tid uten henne skjønte jeg at hun hadde sugd ekstremt mye energi ut av meg og var i stor grad grunnen til at jeg hadde elendig selvtillit. Ble mye sterkere og mer ekte av å bli kvitt henne. Ahh, dump henne og nyt livet! Anonymous poster hash: 83bae...1b5
Gjest Antarctica Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 Stakkars kvinne. Når verdens dom er avgjørende for hvordan man selv har det, blir det et hardt liv.
Brennheite Badeand Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 Hvis du er glad i venninnen din og fortsatt ønsker å være venninne med henne så synes jeg faktisk du kan snakke med henne om det. Det høres ut som om hun er veldig avhengig av bekreftelse, og det er ikke sikkert hun tenker over hvordan hun oppfattes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå