Gå til innhold

Svak positiv billigstrimmel...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søsteren min fikk både positive og negative tester, i dag er barnet 10 år gammelt :) Jeg har hørt at dersom man får en positiv test, så er det den som gjelder. Har ikke hørt om falske positive tester, men har hørt om falske negative. 11dpo er jo også litt tidlig, så kan hende noen av testene er mer sensitive enn andre? Man vet aldri med disse billige testene :) Lykke til med ny test om noen dager! :)

Anonymous poster hash: b2709...bee

Søsteren min fikk både positive og negative tester, i dag er barnet 10 år gammelt :) Jeg har hørt at dersom man får en positiv test, så er det den som gjelder. Har ikke hørt om falske positive tester, men har hørt om falske negative. 11dpo er jo også litt tidlig, så kan hende noen av testene er mer sensitive enn andre? Man vet aldri med disse billige testene :) Lykke til med ny test om noen dager! :)

Håper du har rett 🙏🏻😃

Jeg fikk svak positiv billigtest nå, 9dpo, men mensen kom for fullt i dag 😕

Ja, det er straffen for at vi tester så tidlig, at vi plukker opp hcg men at det ikke utvikler seg videre, MA. Hadde vi bare ventet til IKM med å teste ville vi ikke visst at det kunne vært noe en gang 😝

Jeg fikk svak positiv billigtest nå, 9dpo, men mensen kom for fullt i dag 😕

Ja, det er straffen for at vi tester så tidlig, at vi plukker opp hcg men at det ikke utvikler seg videre, MA. Hadde vi bare ventet til IKM med å teste ville vi ikke visst at det kunne vært noe en gang 😝

He he, du sier noe der. Men kjedelig uansett!

Annonse

Ved nærmere undersøkelse er denne svake streken veldig tynn i forhold til teststreken, og ikke veldig rosa. Da er det vel kanskje det en kaller skyggestrek??

Jeg trodde skyggestreker var det samme som svakt positiv, jeg ?!?! :s ;)

Ved nærmere undersøkelse er denne svake streken veldig tynn i forhold til teststreken, og ikke veldig rosa. Da er det vel kanskje det en kaller skyggestrek??

Jeg trodde skyggestreker var det samme som svakt positiv, jeg ?!?! :s ;)

Skyggestreker inneholder ikke farge, og da er de ikke positive. De kan bli positive neste dag, da. Altså en annen strimmel.

Anonymous poster hash: 3aa8f...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...