Gå til innhold

Hjelp!! er veldig engstelig nå😯

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde mye brun utflod da jeg hadde en MA, MEN har også hørt at mange har brun utflod uten at det er noe! Tror ved en SA så har du ganske vondt og du skal jo ved en slik abort blø mye friskt blod. Ta og se an til I morgen også ringer du legen, be de ta oppfølging og sjekke hcg gjevnlig om det stiger eller synker! Ønsker deg lykke til og en god klem♡

Anonymous poster hash: 976bd...a60

Tusen takk for svar jenter! Blir litt bekymret. Har time til fredag til tidlig ul og hvis det ikke kommer friskt blod innen da så venter jeg, men ringer gyn i morgen bare for å være sikker😕

Hadde brun utflod i mitt forrige svangerskap, det var helt ufarlig og har en frisk og flott gutt nå. Da jeg opplevde MA før det hadde jeg friskt blod i flere dager før jeg gikk på ultralyd og fikk konstantert MA. De sier at brun utflod er den beste av blødningene, for det indikerer gammel blødning, kan komme av sex, ultralyd(var tilfelle hos meg), eller et uskyldig rift som har blødd litt (slimhimmene er ekstra skjøre under svangerskapet). Så lenge det ikke kommer friskt blod eller smerter så går det nok bra. Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...