Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Ser etter barnevogn og fant en vogn til rundt 10000 på kjøpesenteret. Den samme vogna kan jeg få for 2000 kr billigere på Jollyroom.no!! (Begge ink. bilstol) Er jollyroom fake? Eller krever virkelig butikkene så mye ekstra? Anonymous poster hash: ae265...560
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Jollyroom er helt ekte vare det. Har handlet der endel i det siste, og jeg er strålende fornøyd Du kan trygt kjøpe vognen der istedet for i butikken. Og hvorfor butikkene tar mer.. Tenker det handler om i hvilke kvanta vogner kjøpes inn (store kvanta gir jo vanligvis endel rabatt, og Jolly kjøper nok større kvanta enn en liten butikk). Forskjellige forhandlere har også forskjellige avtaler med produsentene. Anonymous poster hash: 1bd79...675
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Tusen takk for svar! Da bestiller jeg det meste jeg trenger av utstyr til babyen derifra. Utrolig kjekt! Iallefall med et bekken som ikke liker å gå så mye på shopping. Anonymous poster hash: ae265...560
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Sier deg selv at en butikk med "husleie", strøm, flere ansatte som skal ha lønn, utgifter med det å ha ansatte, forsikringer, og det at de kanskje bare har plass til å ta inn en eller to av hver vogn av gangen fører til at de må ta mer betalt. En nettbutikk har som regel færre ansatte på jobb til enhver tid,har kun et lager og får rabatt fordi de tar inn mer. Go for it Anonymous poster hash: 904b9...31c
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jollyroom er ekte og sikkert. Har handlet en del der selv. Eneste negative er at det er VELDIG styrete og bytte ting. Erfarte det når jeg bestilte meg litt mammaklær. Kommer derfor ikke til å bestille mer derfra som jeg er usikker på om jeg skal ha eller som passer. Men babyutstyr o.l kommer jeg helt klart til å bestille mer av! Anonymous poster hash: 0108e...c74
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Første gang jeg handlet der, fikk jeg feil vare. Bare sånn at ikke alle er dritfornøyde varen veide hundre kg (overdrevet) så orket ikke å bytte. Det visste de sikkert. Unnskyldningen var at de ikke hadde flere igjen av den jeg bestilte, så den sendte en annen (!!!) Anonymous poster hash: 9cff6...a85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå