Gå til innhold

Hvilken farge på kjøkkenfliser til hvite fronter og grå benkeplate?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi bygger hus med hvitt HTH-kjøkken og lys benkeplate. Vi dropper fliser, maler en knesj farge og fester glassplate oppå. Da kan vi skru ned glasset, og male ny farge når vi vil.

Av fliser ville jeg valgt antrasitt eller kanskje en kul turkisfarge?

Anonymous poster hash: 09052...c30

Har vurdert glassplate, men kommet frem til at fliser vil bli penest. Har helt glatte, blanke og hvite fronter, så plate vil bli for blankt/enkelt. 

Turkis er pent, men passer ikke her. Da vil grønt eller blått være bedre.

Tenkte grå fliser først, men har hatt med prøver hjem og jeg synes det blir for grått.

Hvite er pent, men blir det for hvitt.....?

Hm...SVÆRT takknemlig for innspill!!!

hi

Anonymous poster hash: 7739f...b96

Var det du som spurte for noen dager siden også? Hva med mosaikkfliser i flere farger?

Anonymous poster hash: 0bb5d...1e5

Ja, det var nok meg. Jeg klarer ikke bestemme meg...Har lett og sett og hatt med prøver med hjem...men har ikke funnet noe som jeg føler "that`s it!"...Har sett på mosaikk, men er mest svart/hvitt eller ulike grånyanser og det har jeg ikke så lyst på..

hi

Annonse

Hold deg til det enkle. Velg hvite fliser. Du kan heller ha farge på stæsj, som er enklere å bytte ut. Flisene skal vel helst være der så lenge resten av kjøkkenet er som det er. Levetid på kjøkken er vel oftest minst 20 år.

Anonymous poster hash: 42222...aaa

Hold deg til det enkle. Velg hvite fliser. Du kan heller ha farge på stæsj, som er enklere å bytte ut. Flisene skal vel helst være der så lenge resten av kjøkkenet er som det er. Levetid på kjøkken er vel oftest minst 20 år.

Anonymous poster hash: 42222...aaa

Ja, det heller mot hvite...Det er vel mest fornuftig.. :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...