Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #26 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg mottar APP kun pga fibromyalgi. Har vært på kurs gjennom en smerteklinikk, går til psykomotorisk fysioterapi ( har gjort det lenge) trener yoga for fleksibilitet og prøver nå LDN. Våknet faktisk uten smerter her om dagen!!! Søk opp avspenningsøvelser for å se om d kan hjelpe deg å sove. Jeg er mye bedre nå enn da jeg ble dårlig og satser på å fungere i jobb ila 2017! ( skal også leve ved siden av da...) Anonymous poster hash: 71ad6...b4c Jeg er ikke HI, men lurte hvilke år du ble dårlig? Jeg var hos reumatolog nå nettopp og fikk vite at jeg har fibromyalgi, og sjekkes nå videre om jeg har også Bekhterev. Er blitt så dårlig at halve kunne være nok Fått klar beskjed at jeg må belage meg å ta tida til hjelp mtp å bli bedre. Huff... Anonymous poster hash: c1e3b...32b Jeg har vært syk i litt over tre år, har vært veldig heldig og blitt raskt dignosert og fått god hjelp både av NAV og gjennom legene "mine". Håper legen din også får rett😉 Anonymous poster hash: 71ad6...b4c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144237215-noen-som-er-helt-eller-delvis-uf%C3%B8r-eller-f%C3%A5r-aap-kun-pga-firbomyalgi/page/2/#findComment-147452425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2015 #27 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg mottar APP kun pga fibromyalgi. Har vært på kurs gjennom en smerteklinikk, går til psykomotorisk fysioterapi ( har gjort det lenge) trener yoga for fleksibilitet og prøver nå LDN. Våknet faktisk uten smerter her om dagen!!! Søk opp avspenningsøvelser for å se om d kan hjelpe deg å sove. Jeg er mye bedre nå enn da jeg ble dårlig og satser på å fungere i jobb ila 2017! ( skal også leve ved siden av da...) Anonymous poster hash: 71ad6...b4c Jeg er ikke HI, men lurte hvilke år du ble dårlig? Jeg var hos reumatolog nå nettopp og fikk vite at jeg har fibromyalgi, og sjekkes nå videre om jeg har også Bekhterev. Er blitt så dårlig at halve kunne være nok Fått klar beskjed at jeg må belage meg å ta tida til hjelp mtp å bli bedre. Huff... Anonymous poster hash: c1e3b...32b Jeg har vært syk i litt over tre år, har vært veldig heldig og blitt raskt dignosert og fått god hjelp både av NAV og gjennom legene "mine". Håper legen din også får rett😉 Anonymous poster hash: 71ad6...b4c Det har heldigvis også gått fort her hos meg fra jeg fikk time hos fastlegen til jeg fikk diagnosen hos reumatolog. Dessverre har ikke fastlegen min mottatt epikrise enda, så hun er litt rådløs. Går til fysio fast to ganger i uka, og har vært der i litt over to måneder nå. Føler meg ikke noe bedre, tvert imot mye dårligere. Er helt ferdig Ellers prøver jeg å gå i ulendt terreng når kroppen tillater det. Har prøvd basseng trening, men her ble jeg altfor dårlig så jeg droppet det ut i sommer. Orket ikke å bli sengeliggende 'unødvendig' Knasker i meg sterke smertestillende ( Nobligan RTD 75 x 2 om dagen samt 3 tabletter Paracet 1000 gr x 3) så og si hver dag. Så flott å høre at du har fått mye hjelp fra NAV og legene dine. Håper jeg er like heldig For det trengs! Tviler sterkt på at jeg kommer meg tilbake på jobb med det første. Når du går over til aap, måtte du på arbeidsutprøving og andre tiltak som NAV satt opp? Jeg håper inderlig at det ikke skjer mtp på reumatolog har sagt til meg at det er ingen hensikt for min del. Jeg må bare ta tida til hjelp og fortsetter med fysio timer og gåturer. Her hos meg er det både smerter, stivhet og utmattelse som et verst Sover svært dårlig om natta i tillegg. Og min arbeidsgiver er villig å vente på meg :) Takk og lov! Anonymous poster hash: c1e3b...32b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144237215-noen-som-er-helt-eller-delvis-uf%C3%B8r-eller-f%C3%A5r-aap-kun-pga-firbomyalgi/page/2/#findComment-147452506 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå