Gå til innhold

Når får dere positiv EL-test?

Anbefalte innlegg

når pleier dere å få positiv EL-test? Jeg har ikke brukt EL-tester før, men kun tempet. Venter EL på onsdag, men testene mine er enda blendahvite. Ikke tegn til at det begynner å bli sterkere enda. Så når pleier deres å være positive? Og når begynner dere å se en merkbar strek?

Og et spørsmål til; hvor ofte tester dere og når klokken? Er det dumt å teste på morningen?

Hilsen uvitende og nystartet EL-tester.

Anonymous poster hash: 22c6a...bab

Fortsetter under...

Men er det normalt at de er blendahvite frem til positiv test? Mine har ikke tegn til strek engang. Bare en kjempesvak en etter tidsfrist. Blir det bare plutselig positiv eller blir streken sterkere og sterkere for hver dag til den blir positiv?

Anonymous poster hash: 22c6a...bab

Mine EL tester (billigtester) så blir det stortsett en liten synlig strek på morgenurin - og jeg har enda ikke fått positiv strek/eller like sterk som kontroll streken. Forventer eggløsning denne uken og da skal jeg teste både morgen og kveld.

Mine billig tester er noen sykluser hvite frem til de plutselig er kjempe positive 😊 Andre ganger så kan de Være neeeeesten positive dagen Før de er helt positive. Så det er litt forskjellig 😊 Kommer jo an på hvor fort LH toppen stiger hver mnd 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...