Gå til innhold

Erfaring med Molo vinterdress? Skriv her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer Molo polaris, noen med god eller dårlig erfaring?? :) skriv gjerne litt...

Anonymous poster hash: bd41b...1c6

Skrevet

Gode, fine, slitesterke. Har slike til begge barna for tredje året på rad (dvs. yngste har eldstes, den ser bortimot ny ut).

Anonymous poster hash: 351dc...fc4
Skrevet

Ok :) men er det barn som sliter mye på klær generelt?

Skrevet

Nei, så jeg kan ikke garantere at de er best på slitestyrke. Men stoffet kjennes veldig solid, så jeg vil tro også mer herjete barn kan bruke disse.

Anonymous poster hash: 351dc...fc4
Skrevet

Nei, så jeg kan ikke garantere at de er best på slitestyrke. Men stoffet kjennes veldig solid, så jeg vil tro også mer herjete barn kan bruke disse. Anonymous poster hash: 351dc...fc4

snøen er jo ikke det verste å herje på, men frister sånn å kjøpe en. Har vært fornøyd med jakke, men det er bare jakke.

Skrevet

Fornøyd. Brukt til 2 barn, men blir nok en reservedress til 3. mann da mellomste min SLITER ut klær.

Skrevet

Fornøyd. Brukt til 2 barn, men blir nok en reservedress til 3. mann da mellomste min SLITER ut klær.

jeg har en ekstra :)

Brukte reima i vinter, ble ikke slitt i det heletatt, men da var hun bare 1,5 år. Vel.. Skader vel ikke å prøve en molo :)

Skrevet

Molo sine er veldig varme og myke. Ikke stive og ubehagelige å gå med. Jenta vår på 3 år har ikke slitt den ut :)

Anonymous poster hash: 51802...402

Skrevet

Jeg hadde en molo-dress til 2-åring, den var helt super!

Anonymous poster hash: 43d0c...f16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...