Gå til innhold

Skolegenser fra University?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bestilt skolegenser derfra? Vurderer å bestille hettegenser til 8-åringen, men er usikker på størrelsen. Ifølge størrelsestabellen på nettsiden, er 8 år passe, men datteren min bruker ellers str 146/152, som er 11/12 år. Usikker på om jeg skal bestille str. 8 år eller 10 år, noen som har bestilt fra University som kan si noe om størrelsen? Vanlig hettejakke med glidelås vi ser på.

Anonymous poster hash: b4f29...57d

Skrevet

De er store i størrelsen. 

Anonymous poster hash: b6b13...daa
Skrevet

De er store i størrelsen.

Anonymous poster hash: b6b13...daa

Takk, men tror du 8 år er stort nok når hun ellers bruker 11-12 år? Kjedelig hvis 10 år er altfor stor, for de kan ikke byttes.

Skrevet

Jeg hadde bestilt 10 år. Da har hun forhåpentligvis genseren i noen år. Og det er bedre med en litt for stor en litt for liten hettegenser.

Vi bestilte en genser to år større enn sønnen vår, og han er spinkel av seg. Han brukte genseren i noen år.

Anonymous poster hash: ef4f9...dd2

Skrevet

Jeg hadde bestilt 10 år. Da har hun forhåpentligvis genseren i noen år. Og det er bedre med en litt for stor en litt for liten hettegenser.

Vi bestilte en genser to år større enn sønnen vår, og han er spinkel av seg. Han brukte genseren i noen år.

Takk, jeg satser på at hun ikke drukner helt i 10 år. Men såklart bedre med for stor enn for liten.

Skrevet

Takk, jeg satser på at hun ikke drukner helt i 10 år. Men såklart bedre med for stor enn for liten.

Hun drukner nok ikke i den. Blir sikkert bra. 👍🏼

Skrevet

Kjøpte en gjennom de i voksen.str og de var rare i str og fasong og ekkelt tykt stoff.

Ikke det du spurte om, men kanskje relevant like vel.

Anonymous poster hash: e2be3...702
Skrevet

Kjøpte en gjennom de i voksen.str og de var rare i str og fasong og ekkelt tykt stoff.

Ikke det du spurte om, men kanskje relevant like vel.

Anonymous poster hash: e2be3...702

Jeg synes også de er tykke og stive, ikke noe behagelig å gå med. Men jeg kjøper likevel da....

Anonymous poster hash: 56380...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...