Gå til innhold

Naboen er gravid. Røyker som en svamp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det litt 80-talls? Er ikke mennesker nå til dags såpass oppegående at man slutter og røyke hvis man bærer frem et barn?

Anonymous poster hash: c5535...6a8

Skrevet

Opplyste er man men oppegående er det ikke alle som er.

Anonymous poster hash: 539a5...23d

Skrevet

Det heter: "Røyker som en skorstein". Man "drikker som en svamp" :)

Når det er sagt, så er det ikke ok. Alle vet at man ikke skal røyke når man er gravid.

Skrevet

Vitner om dumskap og svakhet. Jeg hadde blitt veldig provosert.

Anonymous poster hash: 266a0...5e1

Skrevet

Husker jeg var på fest og det satt ei ved siden av meg som var veldig gravid og røyket hele kvelden. Jeg kommenterte det og fikk da til svar at hun hadde fått beskjed fra legen at det var bedre at hun røyket litt enn å ikke røyke i det hele tatt og bli stressa -.- 

Babyen var dessverre dødfødt

Anonymous poster hash: df95f...d62
Skrevet

Hehe.. Okei. Som en skorstein. Det var det jeg sa😉 får vondt i hele kroppen av og tenke på den lille kroppen😞 Har selv slutter og røyke når jeg ble gravid. Det var motivasjon nok. Og jeg var veldig glad i og røyke.

Skrevet

Kanskje hun røyker el sigarett? Eller nikotinfri røyk? Vi er i 2015, og det finnes mange alternativer til røyk.

Hun blir sikkert også fulgt opp med råd av jordmor/lege.

Anonymous poster hash: 00def...982
Skrevet

Husker jeg var på fest og det satt ei ved siden av meg som var veldig gravid og røyket hele kvelden. Jeg kommenterte det og fikk da til svar at hun hadde fått beskjed fra legen at det var bedre at hun røyket litt enn å ikke røyke i det hele tatt og bli stressa -.-

Babyen var dessverre dødfødt

Grusomt😢

Skrevet

Kanskje hun røyker el sigarett? Eller nikotinfri røyk? Vi er i 2015, og det finnes mange alternativer til røyk.

Hun blir sikkert også fulgt opp med råd av jordmor/lege.

Anonymous poster hash: 00def...982

Nei. Hun røyker vanlig røyk. Tenner på med lighter.

Skrevet

Naboen her og. Kan det være samme? Hvor bor du HI?

Anonymous poster hash: bf726...94d

Skrevet

Vil ikke si hvor det er. Hehe.. Litt redd før å bli gjenkjent i fall om ho er.

Skrevet

Hehe.. Okei. Som en skorstein. Det var det jeg sa får vondt i hele kroppen av og tenke på den lille kroppen Har selv slutter og røyke når jeg ble gravid. Det var motivasjon nok. Og jeg var veldig glad i og røyke.

Jeg røykte en 20-pakning om dagen, men sluttet det øyeblikket graviditetstesten var positiv!! Var ikke vanskelig i det hele tatt når jeg visste det lå en baby i magen!!

Anonymous poster hash: d3a5f...a30

Skrevet

Tenk alle de som røyka på 80 tallet a. Til og med røykerom på føde/barsel avd. Og vi er mange friske barn fra den generasjonen

Skrevet

Tenk alle de som røyka på 80 tallet a. Til og med røykerom på føde/barsel avd. Og vi er mange friske barn fra den generasjonen

teit svar, kommet så mye lengre idag

Skrevet

Ja, for det kan umulig være TO gravide kvinner i Norge som ...røyker!?!?!?

Anonymous poster hash: eb4be...6e6

Skrevet

Ja, for det kan umulig være TO gravide kvinner i Norge som ...røyker!?!?!?

Anonymous poster hash: eb4be...6e6

Det er jo ikke så vanlig lenger da. Skjønner godt ho tenkte sånn.

Skrevet

Smart kommentar....

Anonymous poster hash: 29a89...01f

Skrevet

Akkurat ... Svigermor røyka under svangerskapet og mannen min har alltid slitt med kraftig astma. Lurer på hva som kan ha vært en faktor der ...

Skrevet

At folk tør! I dag vet man mye om saken, og likevel er det flere som faktisk gir faen. Blir helt oppgitt!

Anonymous poster hash: 43a23...c01

Skrevet

Jeg tror det var så mange som 7% som oppga at de røyker i svangerskapet, og tipper det er en del som lyver om det og.

Jeg sliter med masse allergier... 80-talls barn. Gjett hvorfor?

Anonymous poster hash: 266a0...5e1

Skrevet

Tenker hun har nok med dårlig samvittighet vedr dette, trenger ikke et hylekor fra omverden i tillegg. Alle er informert om hva røyking gjør under svangerskap og alle ønsker å slutte, så tror ikke at vi trenger å bruke mange kalorier på å føle oss bedre ved å snakke ned andre igjen.

Anonymous poster hash: 111b7...8e3

Skrevet

Tenker hun har nok med dårlig samvittighet vedr dette, trenger ikke et hylekor fra omverden i tillegg. Alle er informert om hva røyking gjør under svangerskap og alle ønsker å slutte, så tror ikke at vi trenger å bruke mange kalorier på å føle oss bedre ved å snakke ned andre igjen.

Om hun har dårlig samvittighet, så må hun jo bare slutte.

Om ikke babyen i magen er grunn nok, så er hun et utrolig svakt menneske.

Skrevet

Om hun har dårlig samvittighet, så må hun jo bare slutte.

Om ikke babyen i magen er grunn nok, så er hun et utrolig svakt menneske.

"Jeg har me og jobber fullt. Når noen med me er uføre er de nok utrolig svake mennesker" (en like teit påstand som din)

Skrevet

Sikker på at hun er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...