stellaen Skrevet 17. september 2015 #1 Del Skrevet 17. september 2015 Hei! Jeg er en jente på 26 år med erfaring som dagmamma da jeg pleide å gjøre dette på fulltid i mitt hus i Bærum. Nå bot jeg i en stor leilighet i Gamlebyen, og kunne tenke meg å begynne med dagmamma-jobbingen igjen. Jeg har erfaring med alt fra spedbarn på et par måneder til småtroll i trassalderen, og trives godt med barn. Tidligere erfaringer viser at de trives godt med meg også. Jeg bor i første etasje, og rett utenfor leiligheten er det stor bakgård med en liten lekeplass. Det er også nok av parker å besøke i nærområdet og husdyrsparken på Ekeberg er ikke langt unna. Hos meg ville barna fått kreative og innholdsrike dager med både inne- og utetid. Jeg har ledige plasser og kunne godt tenke meg å passe flere barn, noe jeg tror også de små setter pris på. Send mail til [email protected] om det skulle være interessant. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144236791-ledig-dagmamma-i-oslo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå