Gå til innhold

Noen spørsmål til dere som har blitt gravide 😊

Anbefalte innlegg

1. Sov du med sæden inni deg? Hvis ikke - hvor lenge lå du med den inni før du gikk på do?

2. Hvor masse sex hadde du i tiden før El? Hver dag? Anne hver?

3. Hvilke dager ift eggløsning hadde du sex?

Anonymous poster hash: f3cbd...458

Fortsetter under...

1. Sov du med sæden inni deg? Hvis ikke - hvor lenge lå du med den inni før du gikk på do?

2. Hvor masse sex hadde du i tiden før El? Hver dag? Anne hver?

3. Hvilke dager ift eggløsning hadde du sex?

Anonymous poster hash: f3cbd...458

1. Lå kanskje et par timer etterpå

2. Ikke hatt sex på en god stund

3. En gang, usikker om det var dagen før eller samme dag som EL.

Så hadde jeg orgasme litt etter samboer. Tror det også hjelper på ;)

Anonymous poster hash: dfdc1...611

Gikk på do med en gang vi var ferdig (er ikke heldig å ligge for lenge med sæden, med tanke på urinveisinfeksjon). Hadde sex hver dag fra tanta var dratt til 2-3 dager over el.

Anonymous poster hash: ae71f...c71

Hadde sex på et offentlig sted... Tok sol rett etterpå så lå litt med sæden inni meg ja. Men gikk på do når jeg kom hjem. Jeg brydde meg ikke så mye om det for vi hadde sex 2 dager etter da jeg trodde jeg hadde eggløsning.

Anonymous poster hash: 6afa8...7d0

Annonse

Ikke planlagt i det heeele tatt, hadde oss en uke etter at jeg fikk besøk av tante rød, trodde det var trygt .. Hadde oss tre-fire ganger ila natten, gikk ikke på wc i mellom... Det som skulle til var en klype lengsel, en dæsj overtenning og en god slump med kjemi

Anonymous poster hash: a74e7...f17

Med nummer 1,2 og 3 hadde vi sex dagen før EL og sov med sæden inni meg.  Med nummer  4 sex på EL gikk på do etter ca. et kvarter pga så plaget med uvi. 

Ikke planlagt i det heeele tatt, hadde oss en uke etter at jeg fikk besøk av tante rød, trodde det var trygt .. Hadde oss tre-fire ganger ila natten, gikk ikke på wc i mellom... Det som skulle til var en klype lengsel, en dæsj overtenning og en god slump med kjemi Anonymous poster hash: a74e7...f17

Haha, bægjeret har vel boostet hormonene og fremskyndet eggløsningen :D

Anonymous poster hash: dfdc1...611

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...