Gå til innhold

du er fortsatt kvalm.....

Anbefalte innlegg

....sier venninnene mine når de spør hvordan jeg har det. Sikkert velmenende, men når man ligger isolert hjemme pga kvalme og oppkast hele dagen og ikke hatt energi til noe får det meg til å tenke. Er jeg så dårlig? Har jeg bare lagt meg til dårlig vane? Burde jeg vært på jobb? Det er slitsomt å få slike tanker for jeg er skikkelig dårlig. Bare det å dusje er en stor milepæl, etterpå skal jeg gå ut med søpla det er også en milepæl blitt. Er jeg alene om å ha det slik? Må jeg ta meg sammen?

Setter stor pris på deres erfaringer her. 😊

Anonymous poster hash: 885f2...8ef

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144236734-du-er-fortsatt-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det på samme måte i alle mine svangerskap.Jeg har vært så kvalm at bare det å ta en dusj eller kle på meg føltes som noe som var umulig å gjennomføre. Jeg ble kvalm av lyder og lukter og kunne ikke engang se på tv. Jeg følte at jeg kanskje var inne i feil spor, at jeg måtte ta meg sammen og prøve litt hardere. Men det gikk bare ikke, jeg kastet opp døgnet rundt og mistet all energi. Føltes som om jeg visnet bort..

Det var så godt å endelig bli lagt inn på sykehus for å få næring i.v. Og det var først da folk forstod at dette ikke bare var "vanlig" morgenkvalme..

Hold ut!Jeg føler med deg!!

Tusen takk for oppmuntrende støtte! Det hjelper virkelig! Kvalme i svangerskap er sterkt undervurdert og jeg tror ingen kan sette seg inn i det uten å ha opplevd det selv (som med så mye annet). Takk😊

Anonymous poster hash: 885f2...8ef

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...