Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Skrevet 16. september 2015 Kjenner jeg er i ferd med å få sammenbrudd her.... Vi har kjøpt nytt hus, og nå får vi ikke solgt vårt. I følge megler er prisen riktig, vi bor i et av byens mest populære strøk, meget barne vennlig og huset er bar 5 år. Likevel kommer ingen på visning.Kjenner jeg blir så lei meg. Hvor lang tid tok det før dere fikk solgt? Huset har ligget på fFinn.no ca tre uker. Anonymous poster hash: 13a4d...96a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #2 Skrevet 16. september 2015 Har dere fine bilder da og fint innvendig? Merkelig at ingen kommer. Markedet er jo bra. Vi solgte etter en visning og det gjorde også naboen som hadde visning på søndag. Anonymous poster hash: 3bc3d...03a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #3 Skrevet 16. september 2015 Ja, bildene er knallfine, og vi har et vanlig fint hus med masse vinduer og lys. Jeg skjønner ingenting.. Anonymous poster hash: 13a4d...96a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Stavanger? I så fall blir det nok solgt. Tar bare litt lenger tid. Men det er jo egentlig bra, markedet kokte jo over for et par år siden. Folk fikk jo som regel 20-40% over prisantydning en periode.. Anonymous poster hash: 41120...338
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Noen tider går det sakte, et hus her jeg bor lå til salgs i 5 mnd, ble solgt denne uken her, da hadde familien gitt opp.. Nabohuset deres kom ut for salg, og ble solgt på 8 dager bare. Alt kommer an på hvem som er på utkikk etter hus, og hvilke kriterier de har. Anonymous poster hash: 8522d...621
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Takk for oppmuntrende ord, setter pris på det. Nei, ikke Stavanger. Vi får bare håpe det ordner seg før overtakelse av det andre huset. Anonymous poster hash: 13a4d...96a
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Hvorfor selger dere om det er så bra? Anonymous poster hash: 6a1aa...1f2
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #9 Skrevet 16. september 2015 Da er vel prisen for høy, da? Anonymous poster hash: 6ff8e...cb6
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 3 uker er jo ingenting. Her jeg bor går husene enten veldig fort eller så tar det evigheter. En venninne brukte 1 1/2 år og en kollega brukte 1 år på å få solgt. Begge hadde flere visninger uten at det kom folk. De husene som har pris under 3 millioner er de mest populære her og blir fortest solgt Hvilken prisklasse ligger huset deres i? Anonymous poster hash: 4b6a9...736
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #11 Skrevet 17. september 2015 Kjenner meg igjen. Vi bodde rett ved Oslo, husene rundt oss ble solgt før visning et par uker før våre visninger før mye høyere priser enn våres, men vi måtte kjøre 4 visninger og selge 300000 under takst.... jeg blir bare irritert når folk sier at boligmarked er såååå bra, alle selger over takst og prisene bare øker...nope, det er ikke sånt!! Anonymous poster hash: fe5d6...a53
MTF Skrevet 17. september 2015 #12 Skrevet 17. september 2015 Det er helt normalt. (har en mann som er eiendomsmegler, så hører litt om dette, finnes ingen fasit, selv for meglere ) Er ikke gitt at deres hus fyker ut etter første visning selv om en i nabolaget har vært så heldig. Det har jo alt å gjøre med hvem og hvor mange som på akkurat det tidspunktet er interessert i og på utkikk etter bolig i det området til den prisen. Ha is i magen, så skal du se at dette løser seg og det blir solgt. For fem år siden la vi huset vårt ut for salg i et attraktivt område, forholdsvis nyoppusset, grei strl og til en grei pris. Ingen kom på visning. Hadde fire visninger og det kom kun en som skrev seg opp på liste, men som ikke egentlig var interessert når det kom til stykket. Vi trakk vekk huset og ventet et halv år før vi la det ut på nytt. Det var stappfullt på første visning og huset gikk 300.000,- over prisantydning dagen etter. Det er mange faktorer som spiller inn, så vil satse på det løser seg for dere også. Lykke til
MJ<3 Skrevet 17. september 2015 #13 Skrevet 17. september 2015 Samme skjedde med oss for et år siden. Ingen på visning første visningshelgen. Så satte vi prisen ned et par hundre tusen, og det kom ca 5 familier. 3 stk var med på budrunde og prisen ble sånn som vi hadde forventet oss uansett til slutt. Kanskje en ide å sette ned prisen litt for å få flere interessert?
aanonym Skrevet 17. september 2015 #14 Skrevet 17. september 2015 3 uker er jo ingenting. Her jeg bor går husene enten veldig fort eller så tar det evigheter. En venninne brukte 1 1/2 år og en kollega brukte 1 år på å få solgt. Begge hadde flere visninger uten at det kom folk. De husene som har pris under 3 millioner er de mest populære her og blir fortest solgt Hvilken prisklasse ligger huset deres i? Anonymous poster hash: 4b6a9...736 Hus under tre millioner? Nokså usentralt, eller?
♥ anonym♥ Skrevet 17. september 2015 #15 Skrevet 17. september 2015 Få se på huset da, kanskje noen her vil kjøpe det ? :-) all reklame er god reklame vet du.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #16 Skrevet 17. september 2015 3 uker er jo ingenting. Her jeg bor går husene enten veldig fort eller så tar det evigheter. En venninne brukte 1 1/2 år og en kollega brukte 1 år på å få solgt. Begge hadde flere visninger uten at det kom folk. De husene som har pris under 3 millioner er de mest populære her og blir fortest solgt Hvilken prisklasse ligger huset deres i? Anonymous poster hash: 4b6a9...736 Hus under tre millioner? Nokså usentralt, eller? Ikke i det hele tatt Anonymous poster hash: 4b6a9...736
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #17 Skrevet 17. september 2015 3 uker er jo ingenting. Her jeg bor går husene enten veldig fort eller så tar det evigheter. En venninne brukte 1 1/2 år og en kollega brukte 1 år på å få solgt. Begge hadde flere visninger uten at det kom folk. De husene som har pris under 3 millioner er de mest populære her og blir fortest solgt Hvilken prisklasse ligger huset deres i? Anonymous poster hash: 4b6a9...736 Hus under tre millioner? Nokså usentralt, eller? Ikke i det hele tatt Anonymous poster hash: 4b6a9...736 3 uker er jo ingenting. Her jeg bor går husene enten veldig fort eller så tar det evigheter. En venninne brukte 1 1/2 år og en kollega brukte 1 år på å få solgt. Begge hadde flere visninger uten at det kom folk. De husene som har pris under 3 millioner er de mest populære her og blir fortest solgt Hvilken prisklasse ligger huset deres i? Anonymous poster hash: 4b6a9...736 Hus under tre millioner? Nokså usentralt, eller? Ikke i det hele tatt Anonymous poster hash: 4b6a9...736 Men det er endel hus fra 70 tallet og de går stort sett for under 3 millioner Anonymous poster hash: 4b6a9...736
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #18 Skrevet 17. september 2015 3 uker er jo ingenting. Her jeg bor går husene enten veldig fort eller så tar det evigheter. En venninne brukte 1 1/2 år og en kollega brukte 1 år på å få solgt. Begge hadde flere visninger uten at det kom folk. De husene som har pris under 3 millioner er de mest populære her og blir fortest solgt Hvilken prisklasse ligger huset deres i? Anonymous poster hash: 4b6a9...736 Hus under tre millioner? Nokså usentralt, eller? Kan også være hus til 8-9 mill på feil side av byen. Her var det noen som trodde de skulle få 9 mill på feil side av byen. på visning nr.3 hadde de satt ned huset med 500 000 kr, men fortsatt ikke solgt. Fint hus for all del, men så alt for dyrt. Anonymous poster hash: 6a1aa...1f2
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #19 Skrevet 17. september 2015 I 95% av tilfellene er det prisen som er satt for høy. Regner med at boligen er annonsert normalt. Hilsen megler Anonymous poster hash: c5e68...568
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #20 Skrevet 17. september 2015 Hvor i landet? Anonymous poster hash: a1b29...00e
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #21 Skrevet 17. september 2015 Vi solgte først og kjøpte etterpå. Er litt pysete der! Anonymous poster hash: a3060...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå