Gå til innhold

Tjohopp og pippitommyogannika - oppdatering fra meg på 40!

Anbefalte innlegg

Hei dere to.

Tenkte kanskje dere ville ha en oppdatering fra meg på 40 hvor Tjohopp fikk en følelse av tvillinger og pippitommyogannika følte en jente.

Det viste seg at jeg hadde ganske så høye hcg-nivåer, så legene mistenkte tvillinger og ville ha meg inn på tidlig ul. Var på ul i dag, og der banket kun et hjerte. Ingen spor av at det hadde vært flere der inne. Alt så hittil normalt ut.

Så da kommer oppfølgingsspørsmål fra meg:

Får dere opp noe nytt når dere ser på meg? Noe om hvordan det vil gå på duo-testen (om alt er bra eller om det er noe unormalt), om jeg kommer til å føde normalt eller med keisersnitt og selvsagt om det er en liten gutt eller jente.

Håper dere ønsker å ta en ekstra titt...

Fornavn er fremdels Hege og dato 150175

Anonymous poster hash: 85bb2...6aa

Fortsetter under...

Hei dere to

Tusen takk for svar! Jeg tror også at det blir jente pga det høye hcg-nivået. Må innrømme at jeg ble lettet over at det bare er en, selv om jeg selvsagt hadde blitt glad for to også. men nå slipper vi i alle fall å skifte hus...he he

Det som gjorde meg litt engstelig var at ultralyd-legen, som er veldig dyktig med godt utstyr, mente hcg-nivået mitt var litt vel høyt. Siden fosteret var helt perfekt i størrelsen i forhold til alder, så kunne ikke verdiene forklares med at jeg var lengre på vei enn antatt. Dumme meg googlet litt på dette i går og leste at høyere hcg-nivå enn normalt kunne indikere at fosteret hadde Down syndrom. Vet det er helt håpløst å lese ting på nett, men ble litt engstelig.

Så hvis dere ikke får opp noe spesielt på sykdom, så blir jeg veldig lettet. Om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel er i grunn ikke så viktig - jeg har prøvd begge deler..Det viktigste er at barnet er friskt og har det bra.

Men da hadde dere i grunn rett begge to i starten. Tvillingenergiene var ganske klare her, og det har jo blitt en små komplikasjoner og litt engstelse pga hcg-nivået mitt.

mvh Hege

Anonymous poster hash: 85bb2...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...