Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #1 Del Skrevet 16. september 2015 Er gravid med min 3.. 1.svangerskap: Veldig kvalm Kastet opp av stress, forpliktelser osv Klarte ikke noe som helst søtt Fyste på rå grønnsaker, syrlig frukt, sure drops, sterk lakris uten søtsmak, grovt brød Klarte ikke verken se eller ta i rått kjøtt, middagsrester, matlukt Veldig ømme bryst Ikke noe spesiell luktesans Klarte ikke klær som stramma Følte meg ikke særlig vakker... Fikk fort fett hår og kviser Fikk sent mage, men la mest på meg på magen Fikk gutt 2.svangerskap Ikke noe særlig kvalm, men ble kvalm av feil kosthold feks Fyste på samme som i første svangerskap Klarte ikke noe søtt Reagerte ikke like sterkt på rått kjøtt, matrester osv. Ikke noe spesiell luktesans Ikke spesielt ømme bryster Brøy meg ikke om klær som stramma Følte meg som en fresh gravid Ikke kviser eller fett hår.. La mest på meg på magen Fikk gutt 3 svangerskap (uke 18) Veldig kvalm Kaster opp ved stress, forpliktelser osv, men også ut av det blå Fyser ikke på noe spesielt, men klarer mer søt mat enn i de andre svangerskapene. Spiser en del godteri, sjokolade, nugatti, sjokolademelk osv, men også grønnsaker, smoothie og sunne middager.. Reagerer ikke på rått kjøtt eller matrester.. Ekstrem luktesans!! Klarer ikke stramme klær Føler meg fresh i ansiktet men ikke kroppen. Ikke kviser eller fett hår. Lagt på meg på sideflesket, litt mage.. Spørsmålet er.. Hva blir det? 😁 Anonymous poster hash: 92b99...b6c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144236679-hva-f%C3%A5r-jeg-symptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. september 2015 #2 Del Skrevet 17. september 2015 En kamel! Anonymous poster hash: 68c14...72f Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144236679-hva-f%C3%A5r-jeg-symptomer/#findComment-147446692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå