Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #26 Skrevet 16. september 2015 Besto begge 1 gang Anonymous poster hash: e89e9...c52
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #28 Skrevet 16. september 2015 Fikk 0 feil på teoriprøven, og ingen påpekte feil på oppkjøringen. Vurderingen fra sensor var "etter mitt skjønn kjører du meget bra" :-) Dette er femten år siden og jeg har aldri fått bot, har aldri vært i et uhell og aldri hatt noen nestenulykker så kanskje det stemte hva sensor sa 😊 Anonymous poster hash: f19e2...92c
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #29 Skrevet 16. september 2015 Besto både teori og førerprøve på første forsøk. Anonymous poster hash: 78466...50b
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #30 Skrevet 16. september 2015 Første forsøk, på samme dag. Oi! Det er ikke mulig nå lengre. I alle fall ikke i Oslo. Man må ha registrert en bestått teorieksamen i systemet før man får lov å bestille oppkjøringstime, og det er lang ventetid på oppkjøring. Anonymous poster hash: 4b516...bcc Riktig at det må være registrert bestått teori før bestilling av oppkjøring, men vil kanskje ikke si det er lang ventetid på oppkjøring i Oslo. Jeg bestilte oppkjøring den 20. August i år og første ledige time var den 24. August. Jeg ventet riktignok til den 11. September med å kjøre opp, men det var kun for å få tid til å kjøre litt ekstra. Var mye ledig før den tiden.. For å svare på HI sitt spørsmål. Bestod på første forsøk på både teori og oppkjøring. Så har hatt lappen i hele 5 dager. 😝 Anonymous poster hash: 4da2e...b9e
Gjest Hercule Poirot Skrevet 16. september 2015 #31 Skrevet 16. september 2015 Første forsøk, på samme dag. Oi! Det er ikke mulig nå lengre. I alle fall ikke i Oslo. Man må ha registrert en bestått teorieksamen i systemet før man får lov å bestille oppkjøringstime, og det er lang ventetid på oppkjøring. Anonymous poster hash: 4b516...bcc - men jeg tok lappen lenge før mange av dere her inne var født...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #32 Skrevet 16. september 2015 Strøk på teorien to ganger, har lærevansker så kan skylde på det. Oppkjøringen klarte jeg første gang med 0 feil. Anonymous poster hash: c722b...988
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #33 Skrevet 16. september 2015 Strøk på teorien to ganger, har lærevansker så kan skylde på det. Oppkjøringen klarte jeg første gang med 0 feil. Anonymous poster hash: c722b...988 Og nei jeg lyver ikke om dette, ser ikke peonget med å gjøre det. Anonymous poster hash: c722b...988
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #34 Skrevet 16. september 2015 En gang på begge. Men tok en sånn test på teoriprøven hos kjøreskolen, og den strøk jeg på. Hadde to feil for mye. Kjørelærer sa at jeg skulle bare lese litt ekstra før selve prøven, så kom det til å gå fint, og det gjorde det Anonymous poster hash: 599b3...989
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #35 Skrevet 16. september 2015 Første forsøk, på samme dag.Oi! Det er ikke mulig nå lengre. I alle fall ikke i Oslo. Man må ha registrert en bestått teorieksamen i systemet før man får lov å bestille oppkjøringstime, og det er lang ventetid på oppkjøring. Anonymous poster hash: 4b516...bcc Riktig at det må være registrert bestått teori før bestilling av oppkjøring, men vil kanskje ikke si det er lang ventetid på oppkjøring i Oslo. Jeg bestilte oppkjøring den 20. August i år og første ledige time var den 24. August. Jeg ventet riktignok til den 11. September med å kjøre opp, men det var kun for å få tid til å kjøre litt ekstra. Var mye ledig før den tiden.. For å svare på HI sitt spørsmål. Bestod på første forsøk på både teori og oppkjøring. Så har hatt lappen i hele 5 dager. 😝 Anonymous poster hash: 4da2e...b9e Vel, nå er det nærmere to måneders ventetid. Jeg vet dette fordi jeg holder på med lappen selv nå. Men man kan fremdeles være heldig å få en avbestilt time. Anonymous poster hash: 4b516...bcc
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #36 Skrevet 16. september 2015 Teorien på første forsøk. Fikk også faktisk endret prøvene da det var korrekt svaralternativ ikke fantes på det ene svaret! Lett mc - strøk første gang - livredd sensor (kjent for å være livredd jobben sin) og interkomm som ikke virket. På tung mc og bil - klarte det på første forsøk. Anonymous poster hash: 26952...9c3
Rubella Skrevet 16. september 2015 #37 Skrevet 16. september 2015 Første forsøk på begge. Hadde ikke løyet om det dersom jeg hadde strøket.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2015 #38 Skrevet 16. september 2015 To forsøk på teorien Klarte det på første forsøk på oppkjøringen(til tross for dårlig vinterføre, om det ikke var til min fordel da ) Anonymous poster hash: ff2b5...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå