Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 har tenkt å lage snøkuler i veninnegaver til jul av syltetøyglass, men er usikker på hva jeg skal ha i vannet? ser for meg at glitter kanskje vil feste seg til glasset etterhvert. noen som vet? Anonymous poster hash: 8a695...efb
Gjest Antarctica Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 har tenkt å lage snøkuler i veninnegaver til jul av syltetøyglass, men er usikker på hva jeg skal ha i vannet? ser for meg at glitter kanskje vil feste seg til glasset etterhvert. noen som vet? Anonymous poster hash: 8a695...efb Jeg lagde sånne i fjor sammen med ungene. Glitteret klistrer seg ikke, men vannet må være sterilt (kokt) og glassene likeså, ellers "gror" det litt i dem.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Du kan bruke snø og http://cathskreativehjorne.blogspot.no/2013/12/cathrines-julekalender-2013-lag-en-fin.html Anonymous poster hash: 47a12...866
SogG Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 takk for svar, da skal jeg prøve meg på glitter i første omgang☺ hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå