Gå til innhold

Vanlig med sterke mensmurringer? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke om jeg hadde det sist siden det er nesten seks år siden. Da jeg mistet i SA for et år siden kjente jeg null, nada, niks før dagen før jeg mistet. Men da var smertene svært sterke når de kom.

Nå har jeg hatt mensmurringer til og fra helst siden 5 dager etter eggløsning. Er det normalt?

Bekymrer meg så utrolig mye..

Anonymous poster hash: eab2e...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også murring fra og til er i dag 4+6

Skrevet

Det er veldig normalt :) Har hatt det som tidlig symptom i mine tre svangerskap. Var nok sterkest i første og svakest nå i siste.

Skrevet

Åh, jeg blir så glad når dere skriver dette! Har vært prøvere i 4 år, så det betyr så mye for meg at denne klarer å klore seg fast :) 

HI

Anonymous poster hash: eab2e...aed
Skrevet

Jeg hadde masse murringer i første svangerskap, fikk beskjed om at det var voksesmerter og helt ufarlig.

Anonymous poster hash: ff6bb...e85
Skrevet

Har hatt murringer i flere uker av og på. Er nå i uke 11 :-)

Skrevet

I alle svangerakap har jeg hatt murringer til uke 12-14. I dette svangerskapet også. Å det har gått fint :)

Skrevet

I alle svangerakap har jeg hatt murringer til uke 12-14. I dette svangerskapet også. Å det har gått fint :)

Skrevet

Jupp, har hatt det i alle mine svangerskap - særlig over rompeballene og stråle nedover låret. Jeg er bare i uke 5 med nummer fire, men har skikkelig menssmerter nå :/   Ligamentsmerter nå og da i tillegg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...