Gå til innhold

Hjelp!!!? Hva ønsker du i en barnebutikk på kundekveld? Tips om trening, kosthold, akupunktur, ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom meg forslag!!!! 😁

Anonymous poster hash: 6f095...495

Skrevet

Hvilken butikk? Selger dere barneklær og utstyr?

Kosthold for barn hadde vært interessant, men enda bedre: aktivitetstips til hva man kan finne på med barn ute på tur, hobbyaktiviteter man kan finne på med barna - ute og inne.

Skrevet

Vel, iallefall ikke akupunktur og homeopati, siden alle med litt vett og evne til å sette seg inn i saker vet det ikke har noen effekt utover placebo. 

Tilbud på klær og utstyr som ikke vanligvis er på tilbud, enkel servering, og lengre åpningstider, det er vel omtrent det eneste som hadde interessert meg :P

Anonymous poster hash: 594d9...47f
Skrevet
 Tilbud på klær og utstyr som ikke vanligvis er på tilbud, enkel servering, og lengre åpningstider, det er vel omtrent det eneste som hadde interessert meg :PAnonymous poster hash: 594d9...47f [/

Enig!

Anonymous poster hash: 553ab...432

Skrevet

Ikke info om det du nevner iallefall, ikke relatert. Folk kommer for å handle tilbudsvarer. Når vi har hatt kundekveld, gir vi tilbud på varer som sjeldent er å få tak i på tilbud, samt tilbud på varer som passer for sesongen. Lett servering, plastglass med stett og eplecider i, frukt, tvist evt. litt fingermat.

Anonymous poster hash: d8fe5...6d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...