Gå til innhold

noen som har opplevd liknende?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde IKM igår men har ingen tegn til tr, og negative tester.. jeg har heller ingen mensen smerter men litt ømme pupper og stikkinger på både høyre og vebstre side..pleier å være on time så blir litt forvirret merker jeg. Noen so har opplevd noe liknende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144236450-noen-som-har-opplevd-liknende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplevd det jeg og ja, fikk mensen etter 4 dager den ene gangen og etter 1 uke andre gangen. Vær obs neste PP. For det er ikke mensen som er sen, men at eggløsningen er sen.så ha sex laaangt utover de vanlige dagene, bare sånn i tilfelle.

Annonse

Fortsatt ingen tr men flere symptomer som kan være tr el graviditet!øm i puppene, stikniger, småkramper som forsvinner etter noen sekunder, trøtt(selv om det også kan være høsten).. angående el så mener jeg å huske at den kom ca når den skulle sånn ettee utfloden å dømme 😕men men bestemte meg i går for å ikke tenke mer på det men er neimen ikke lett og vil ikke ta test heller for det er nedtur hvis den er negativ!

Faktisk lurt å teste, for er du "innbilt" vil bare symptomene fortsette å lure deg og mensen holde seg unna. Tar du test og den er negativ, så er det lettere å akseptere at det ikke ble noe. Sånn at både du og kroppen din kan gå videre. Eller, så er den plutselig positiv!!! Mange som ikke får positiv test før noen dager over ikm ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...