Gå til innhold

Erfaring pilleslutt loette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk mens som vanlig etter pilleslutt, men stabiliserte seg ikke med EL før i november. (Jeg sluttet på pilla i juli.) Fikk hvertfall ikke positive EL-tester før nov, selvom mens kom regelmessig fra august. 😊 prøver fortsatt på en liten spire. Hatt et lite opphold i prøvingen nå, 2 mnder, pga celleforandringer i livmora. Men håper å sette i gang med prøvingen igjen i november👍

Endret av Solan85

Jeg gikk rett i syklus etter slutt på Loette. Men hadde litt korte lutealfaser en stund(noe som er vanlig for meg i perioder)

Begynte ikke å prøve før etter 5 mnd og ble da gravid på første forsøk

Anonymous poster hash: b1797...faa

Jeg har også sluttet på Loette. Slutten på pillen november i fjor, men vi begynte ikke å prøve skikkelig før i april. Ennå ingen spire =( Begynner å bli litt oppgitt selv om jeg vet at ting kan ta tid.

En venninne av meg gikk også på Loette. De prøvde i 2 år før hun ble gravid. Men det skal sies at da var det noe med begge parter som gjorde at det tok tid.

Men føler uansett at det tar lenger tid etter å ha brukt Loette =/ Kanskje bare en følelse. Det er nok individuelt.. 

Annonse

Da jeg sluttet på Loette så tok det noen mnd før syklusen ble regelmessig... Trodde det ville gå fort siden Loette er et p-pillemerke med lite hormoner, men der tok jeg vist feil. Jeg testet med el-teser i noen mnd da, bare for å sjekke om jeg hadde eggløsning, og det hadde jeg. Så jeg vet ikke hvorfor det tok så lang tid :/ Meeeen, etter ca 1 år med prøving (Ikke intens prøving da, mer sånn ta det som det kommer) så ble jeg gravid! Jeg var også veldig utålmodig, så skjønner hvordan du har det! Men det ordner seg nok snart :D

Har mine tvil.. Men der igjen så har jeg en del symptomer.. Men symptomene kan jo også komme av pilleslutt.. Jeg får vente 1 ukes tid og teste igjen. Er jo tross alt bare 2 Uker siden jeg tok den siste pillen, så en positiv test nå er vel mye å håpe på

Annonse

Slutta på loette i mai, ble gravid ei uke etter (men mista i aug). Prøver nå på ny,er i 2 pp. Tror jeg har eggløsning 29 eller 30.. kroppen er ikke helt i syklus enda.

Skal sies at jeg har blitt gravid 2 ganger mens jeg var på pilla også 😊

Krysser fingrene for deg 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...