Gå til innhold

eggløsningssmerter FØR El?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm så rart ! Jeg har egentlig aldri kjent noe til eggløsning før , sist gang tenkte jeg at det bare var tilfeldig men når jeg nå får de samme smertene igjen til ca samme tiden så begynner jeg å tro det må ha med eggløsning å Gjøre ja. Men trodde liksom El smertene kom når egget løsnet ... men jeg tester med El tester og den har ikke slått ut enda. Sist gang slo den ut dagen etter El smertene så jeg av kalenderen min nå ..

Ok men da er det sikkert det da for sist gang også varte det et par dager før der slapp når El var over 😊

Forrige måned hadde jeg også akkurat samme smerter som inatt, våknet av smertene og det gjorde så vondt at jeg måtte ta paracet. Nå er de sinnssyke smertene borte men jeg har fortsatt dette presset der nede og er skikkelig øm, deg Gjør vondt når jeg hoster eller nyser og det er vanskelig å stå ordentlig oppreist da det Gjør vi vondt I livmor /eggstokker ..

Det må jo nødt å ha med eggløsning å Gjøre siden det kommer på samme tidspunkt hver gang i måneden

Jeg er på dag 11 nå, og har litt murringer - men kan ikke huske om jeg har hatt noen spesielle smerter under EL. Det eneste (sikreste) tegnet som får meg til å teste etter EL, er at jeg blir på en rar måte "hoven" og veldig våt/fuktig nedentil.. De to siste gangene var det det jeg la merke til, og begge gangene fikk jeg nesten positiv test samme kveld, og positiv morgenen etter! :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...