Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Bør jeg be ham flytte? Eller bør jeg fortsette å bo med noen som jeg elsker, men som ikke elsker meg tilbake? Han selv ønsker ikke å flytte ut til barna begynner på videregående. Minste her er under 1 år. Samtidig så mener han bestemt at han ikke elsker meg lenger, selv om han er glad i meg som menneske. Noen som har vært i samme situasjon? For det blir jo uutholdelig både for meg og ham å leve sammen uten kjærlighet, sex, nærhet. Anonymous poster hash: 748b8...5c7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hvis han ville bo med dere til de beg på videregående burde han også holdt kjeft. Du kan jo ikke bo med en som ikke elsker deg, og som sier det rett ut slik? Han respekterer ikke dine følelser. Sex vil han få på 16 år, om ikke av deg så av andre. Er det slik du vil leve livet ditt? Kanskje han er i en krise? Hva med å prøve å vekke opp følelsene igjen? Har han fødselsdepresjon? Han elsket deg tydligvis for ubder 2 år siden da dere laget sistemann? Arh kjip situasjon. Synes du skal tenke at du fortjener lykke og kjærlighet Anonymous poster hash: ffbe9...118
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg vet faktisk om flere som har hatt lignende avtale. De er fortsatt sammen, etter at barna flyttet ut. Kjærligheten kan man finne tilbake til. Så lenge dere trives sammen og har det greit. Kanskje følelsene kommer tilbake når dere ikke lenger er småbarnsforeldre. Anonymous poster hash: 3c74b...34c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hvis han ville bo med dere til de beg på videregående burde han også holdt kjeft. Du kan jo ikke bo med en som ikke elsker deg, og som sier det rett ut slik? Han respekterer ikke dine følelser. Sex vil han få på 16 år, om ikke av deg så av andre. Er det slik du vil leve livet ditt? Kanskje han er i en krise? Hva med å prøve å vekke opp følelsene igjen? Har han fødselsdepresjon? Han elsket deg tydligvis for ubder 2 år siden da dere laget sistemann? Arh kjip situasjon. Synes du skal tenke at du fortjener lykke og kjærlighet Anonymous poster hash: ffbe9...118 Det er han som ikke lenger ønsker å ha sex med meg, da han ikke lenger elsker meg. Det føles unaturlig for ham å kose, ha sex osv når han ikke lenger er tiltrukket eller har følelser. Men han ønsker gjerne å fortsette å bo sammen med meg og barna, vi har felles verdier mtp barneoppdragelse, husholdning, pengefordeling, lik musikksmak, filmsmak og andre likheter. Han har ikke fødselsdepresjon, og han vet ikke hva vi kan gjøre for å vekke følelsene til live. Jeg ønsker ikke å mase om romantisk ditt og datt for at han skal få følelsene tilbake, synes det bør være hans initiativ. Anonymous poster hash: 748b8...5c7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Hvis han ville bo med dere til de beg på videregående burde han også holdt kjeft. Du kan jo ikke bo med en som ikke elsker deg, og som sier det rett ut slik? Han respekterer ikke dine følelser. Sex vil han få på 16 år, om ikke av deg så av andre. Er det slik du vil leve livet ditt? Kanskje han er i en krise? Hva med å prøve å vekke opp følelsene igjen? Har han fødselsdepresjon? Han elsket deg tydligvis for ubder 2 år siden da dere laget sistemann? Arh kjip situasjon. Synes du skal tenke at du fortjener lykke og kjærlighet Anonymous poster hash: ffbe9...118 Det er han som ikke lenger ønsker å ha sex med meg, da han ikke lenger elsker meg. Det føles unaturlig for ham å kose, ha sex osv når han ikke lenger er tiltrukket eller har følelser. Men han ønsker gjerne å fortsette å bo sammen med meg og barna, vi har felles verdier mtp barneoppdragelse, husholdning, pengefordeling, lik musikksmak, filmsmak og andre likheter. Han har ikke fødselsdepresjon, og han vet ikke hva vi kan gjøre for å vekke følelsene til live. Jeg ønsker ikke å mase om romantisk ditt og datt for at han skal få følelsene tilbake, synes det bør være hans initiativ. Anonymous poster hash: 748b8...5c7 Ok. Hvis din datter kom til deg og spurte om hun skulle velge å leve 17 år i et kjærlighetsløst forhold, hva ville du rådet henne til? Altså, jeg synes du skal tenke deg godt om. Jeg forstår at tryggheten og det kjente frister mer enn det ukjente, mindre tid med barna,evt dårligere økonomi. Men!! Hvilket liv skal du leve?! Skal du daglig våkne opp vedsiden av en mann du vet ikke elsker deg!? Fortjener du ikke bedre? Hvor gammel er du om 17 år? Skal du da sitte alene og tenke på den lykke og glede du kunne ha opplevd med en mann som faktisk elsker deg og respekterer deg? Din mann er EGO. Tenk å si noe sånn. Jeg elsker deg ikke men vil bo her... Hallo!! Be han pakke sakene sine og dra seg på hotell slik at du kan få tenke uten han i hus!!! Få han vekk en stund og prøv å tenke klart... Anonymous poster hash: ffbe9...118
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Hvis han ville bo med dere til de beg på videregående burde han også holdt kjeft. Du kan jo ikke bo med en som ikke elsker deg, og som sier det rett ut slik? Han respekterer ikke dine følelser. Sex vil han få på 16 år, om ikke av deg så av andre. Er det slik du vil leve livet ditt? Kanskje han er i en krise? Hva med å prøve å vekke opp følelsene igjen? Har han fødselsdepresjon? Han elsket deg tydligvis for ubder 2 år siden da dere laget sistemann? Arh kjip situasjon. Synes du skal tenke at du fortjener lykke og kjærlighet Anonymous poster hash: ffbe9...118 Det er han som ikke lenger ønsker å ha sex med meg, da han ikke lenger elsker meg. Det føles unaturlig for ham å kose, ha sex osv når han ikke lenger er tiltrukket eller har følelser. Men han ønsker gjerne å fortsette å bo sammen med meg og barna, vi har felles verdier mtp barneoppdragelse, husholdning, pengefordeling, lik musikksmak, filmsmak og andre likheter. Han har ikke fødselsdepresjon, og han vet ikke hva vi kan gjøre for å vekke følelsene til live. Jeg ønsker ikke å mase om romantisk ditt og datt for at han skal få følelsene tilbake, synes det bør være hans initiativ. Anonymous poster hash: 748b8...5c7 Ok. Hvis din datter kom til deg og spurte om hun skulle velge å leve 17 år i et kjærlighetsløst forhold, hva ville du rådet henne til? Altså, jeg synes du skal tenke deg godt om. Jeg forstår at tryggheten og det kjente frister mer enn det ukjente, mindre tid med barna,evt dårligere økonomi. Men!! Hvilket liv skal du leve?! Skal du daglig våkne opp vedsiden av en mann du vet ikke elsker deg!? Fortjener du ikke bedre? Hvor gammel er du om 17 år? Skal du da sitte alene og tenke på den lykke og glede du kunne ha opplevd med en mann som faktisk elsker deg og respekterer deg? Din mann er EGO. Tenk å si noe sånn. Jeg elsker deg ikke men vil bo her... Hallo!! Be han pakke sakene sine og dra seg på hotell slik at du kan få tenke uten han i hus!!! Få han vekk en stund og prøv å tenke klart... Anonymous poster hash: ffbe9...118 Hvis han ville bo med dere til de beg på videregående burde han også holdt kjeft. Du kan jo ikke bo med en som ikke elsker deg, og som sier det rett ut slik? Han respekterer ikke dine følelser. Sex vil han få på 16 år, om ikke av deg så av andre. Er det slik du vil leve livet ditt? Kanskje han er i en krise? Hva med å prøve å vekke opp følelsene igjen? Har han fødselsdepresjon? Han elsket deg tydligvis for ubder 2 år siden da dere laget sistemann? Arh kjip situasjon. Synes du skal tenke at du fortjener lykke og kjærlighet Anonymous poster hash: ffbe9...118 Det er han som ikke lenger ønsker å ha sex med meg, da han ikke lenger elsker meg. Det føles unaturlig for ham å kose, ha sex osv når han ikke lenger er tiltrukket eller har følelser. Men han ønsker gjerne å fortsette å bo sammen med meg og barna, vi har felles verdier mtp barneoppdragelse, husholdning, pengefordeling, lik musikksmak, filmsmak og andre likheter. Han har ikke fødselsdepresjon, og han vet ikke hva vi kan gjøre for å vekke følelsene til live. Jeg ønsker ikke å mase om romantisk ditt og datt for at han skal få følelsene tilbake, synes det bør være hans initiativ. Anonymous poster hash: 748b8...5c7 Ok. Hvis din datter kom til deg og spurte om hun skulle velge å leve 17 år i et kjærlighetsløst forhold, hva ville du rådet henne til? Altså, jeg synes du skal tenke deg godt om. Jeg forstår at tryggheten og det kjente frister mer enn det ukjente, mindre tid med barna,evt dårligere økonomi. Men!! Hvilket liv skal du leve?! Skal du daglig våkne opp vedsiden av en mann du vet ikke elsker deg!? Fortjener du ikke bedre? Hvor gammel er du om 17 år? Skal du da sitte alene og tenke på den lykke og glede du kunne ha opplevd med en mann som faktisk elsker deg og respekterer deg? Din mann er EGO. Tenk å si noe sånn. Jeg elsker deg ikke men vil bo her... Hallo!! Be han pakke sakene sine og dra seg på hotell slik at du kan få tenke uten han i hus!!! Få han vekk en stund og prøv å tenke klart... Anonymous poster hash: ffbe9...118 Jeg tenker - enn hvis jeg ikke finner noen ny? Det er da bedre å leve med barnas far, ikke dele på barna, ikke hanskes med stemødre og sånt. Anonymous poster hash: 748b8...5c7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Be ham flytte ut. La det få konsekvenser for ham at han ikke er glad nok i deg lenger. Har mannen din sagt at han har planlagt å leve i sølibat de neste 17-19 årene? Jeg tviler på det. Og i så fall så kommer han på å ha seg med andre. Når han da en dag finner ei han får mer følelser for, da forlater han deg før du vet ordet av det - og vips har du kastet bort mange år av ditt liv på å leve på en illusjon. Jeg tror han ser på det som en praktisk løsning, noen å dele boutgifter med, ha bedre økonomi, ha en person som gjør minst halvparten av husarbeidet for ham (bor han alene må han gjøre alt selv), få servert mat stadig vekk. Og kanskje overtale deg til sex hvis han ikke har funnet seg en annen sexpartner. Finner han en annen sexpartner så har han gratis barnevakt. Nei, få ham til å flytte ut. la ham få kjenne på singellivet. Og begynn å skape ditt eget liv, for den mannen har dessverre ikke særlig følelser for deg og svært lite respekt når han mener at du skal leve med en mann som ikke elsker deg, som ikke tenner på deg. Anonymous poster hash: 53c47...40b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Så han skal liksom leve i sølibat?? Eller er han ute etter et fripass til å ha seg på si..??.. Jeg tror han har truffet en annen...sorry! Anonymous poster hash: 006d4...1d9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Her er det åpenbart et behov for å bestille time på familievernkontoret! Få hjelp av noen proffe til å snakke ordentlig sammen og finne ut av hva som EGENTLIG er problemet. Masse lykke til! Og... hvis han ikke elsker deg og parterapi ikke hjelper.. da ville jeg kastet han ut hvis jeg var deg, sånn at du kan få mulighet til å selv bli lykkelig uten å ha fortiden hengende rundt i huset Anonymous poster hash: 3509c...da2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå