Gå til innhold

Hva er det med damer som legger seg etter opptatte menn?

Anbefalte innlegg

Sier det seg ikke selv at man skal holde seg rimelig langt unna?

.. Uavhengig av om mannen viser få, små eller store tegn til interesse, så burde det vel være helt innlysende at man ikke blander seg inn i livet til en opptatt mann med kone / samboer og barn på den måten der?

Leser litt rundt på sidene her, og det virker som det blomstrer av hønsehjerner som er villige til å gjøre det meste, bare for og få seg litt ekstra oppmerksomhet eller mer korrekt, få seg en bit av kaka.

- Og nei, menn er ikke bare uskyldige de heller, men:

Dagens tips: Knip beina sammen, tørk vekk den flåsete minen, våkne opp!, og finn en mann som er LEDIG!

Anonymous poster hash: 5f79d...362

Fortsetter under...

Hadde de ikke hatt så kjedelige koner, hadde sikkert ikke disse mennene lagt seg etter single damer 😉 Derfor prøver jeg å ikke bli så kjedelig, slik at han er fornøyd med det han har.

Anonymous poster hash: 32a53...c9f

Hvorfor skulle de det? De er single, har ingen forpliktelse ovenfor noen, og hvis de får en gift mann interessert så er problemet mannens og ikke hennes. Hun gjør ingenting galt!

Anonymous poster hash: b18c2...0d8

Min erfaring gjør at jeg må snu om på problemstillingen din, Hi.

Hvorfor er det så mange menn i forhold som legger seg etter single damer?

Anonymous poster hash: c5e27...815

Du skrev nøyaktig det jeg skulle skrive :P

Hi; du vet at jeg kunne servert meg selv naken på et sølvfat, men det er like fullt opp til mannen å holde fingrene av fatet!?

Anonymous poster hash: 8f413...f6c

Annonse

Sier det seg ikke selv at opptatte menn skal holde snoppen der den hører hjemme og ikke ligge seg etter andre damer? En singel kvinne har ingen ansvar, det er kun den parten som er i et forhold.

Jeg støtter langt i fra utroskap, men det er merkelig at kvinner har en trang til å beskylde andre kvinner og nesten frikjenner mannen,når det faktisk er mannen som bæsjer på leggen.

Når jeg er ute får jeg uten tvil mest oppmerksomhet fra opptatte menn, og det er ikke fordi jeg ser desperat og enkel ut (som pleier å være forklaringen her inne).

Nå har jeg vært singel i mange år. Og det er ikke mitt ansvar, om mannen er singel eller ikke. Og vet du hvor mange som lyver om det og. Jeg har ikke lyst på en mann som er i forhold. Jeg vil ha en singel mann, som forhåpentligvis kan heller bli i ett forhold med meg.

Men det er mange som lyver, de fleste finner man ut av tidlig, før man har rukket å havne til sengs. Men jeg var i et forhold med en mann i 6 mnd, det ble slutt da jeg fant ut at han hadde samboer. Han løy hele tiden. Så jobbet han langt unna, så han var bare hjemme annenhver helg. Resten av tiden var han jo med meg. Så jeg mistenkte jo ikke noe.

Og det er så mange menn i forhold, som prøver seg på oss single.

Anonymous poster hash: b15cd...010

Jeg er selv gift

Møter gifte og samboende menn gjennom www.victoriamilan.no.

Jeg er kun ute etter deilig sex. Og mindre komplisert å få det gjennom opptatte menn. Med single blir det mer drama.

Du aaaaaner ikke hvor mange gifte, samboende og opptatte menn som er registrert på slike sider og som er på jakt etter sidesprang.

Anonymous poster hash: cf1fe...735

Hvorfor skulle de det? De er single, har ingen forpliktelse ovenfor noen, og hvis de får en gift mann interessert så er problemet mannens og ikke hennes. Hun gjør ingenting galt!

Anonymous poster hash: b18c2...0d8

Enig!!

Anonymous poster hash: 4ec26...95d

Ja, det er den opptatte partens ansvar å holde fingrene fra fatet. Men faen heller, det fritar ikke single fra alt ansvar om de vet at den andre parten er opptatt. Det handler om noe så enkelt som: det du vil at andre skal gjøre mot deg..

Det går an å vise respekt mot folk man ikke kjenner også. Og da driter man i å innlede forhold til de som er opptatt uansett hvor kåt man er. Og man serverer seg ikke på ett sølvfat klissnaken - da er man helt enkelt et ludder. Samme gjelder for single menn. Folk er så ekle, og jeg er så sykt glad for at jeg slipper bekymre meg for slikt.

Anonymous poster hash: 827e8...e34

Det er greit at de ikke har noe ansvar.

Men synes likevel det er veldig respektløst ovenfor kone og barn.

Ganske smakløst og i grunn.

Det er mannen som begår utroskap, men synes ikke slike damer eller menn er noe særlig heller.

Anonymous poster hash: 3cfee...8ee

Annonse

Ja, det er den opptatte partens ansvar å holde fingrene fra fatet. Men faen heller, det fritar ikke single fra alt ansvar om de vet at den andre parten er opptatt. Det handler om noe så enkelt som: det du vil at andre skal gjøre mot deg..

Det går an å vise respekt mot folk man ikke kjenner også. Og da driter man i å innlede forhold til de som er opptatt uansett hvor kåt man er. Og man serverer seg ikke på ett sølvfat klissnaken - da er man helt enkelt et ludder. Samme gjelder for single menn. Folk er så ekle, og jeg er så sykt glad for at jeg slipper bekymre meg for slikt.

Anonymous poster hash: 827e8...e34

Eneste måten du kan være sikker på at du ikke trenger å bekymre deg "for slikt" er hvis du enten er singel og har tenkt å være det uten sex resten av livet - eller har kyskhetsbelte, hundebånd og sporingsmekanismer på mannen din og aldri slipper ham ut av syne :P

Virker som om du tror at vi single som har svart over her hopper inn i forhold med opptatte menn bare fordi vi har erfaring med at det er flere opptatte menn enn single som prøver seg på oss. Da må du begynne å tro om igjen. Alle single jeg kjenner ønsker seg et forhold og legger seg ikke etter menn som er i forhold. Derimot så vet jeg om rimelig mange som er blitt lurt av en slik mann til å tro at han var singel. Noen få ganger er det gjensidig forelskelse mellom en singel og en som er i et forhold, måten de løser det på sier mye om moralen deres.

Og jada, det finnes også noen få single som synes det er praktisk med en elsker, og en mann i et forhold vil trolig ikke kreve noe mer enn sex, så da synes de det er praktisk for dem selv. De har lite empati for sine medmennesker. Men den gruppen utgjør en liten andel av alle single damer.

Anonymous poster hash: c5e27...815

Det er ofte ikke ukomplisert, det er snakk om kjemi, spenning, og følelser. Det er ikke så enkelt å gå fra en mann som virkelig er engasjert i enn selv og som man trives sammen med. Jeg kan kun "feie" for egen dør også får han ta konsekvenser for sine valg. Tror ikkeat noen bevisst går ut for å ødelegge ekteskapet til andre og det er den part som handler som begår utroskapet, veldig enkelt å skylde på hun andre.

Anonymous poster hash: 2228a...a0f

Er utrolig glad jeg har funnet en mann som aldri kunne vært utro mot meg. Etter 12 fine år klarer vi fortsatt å holde på det gode sexlivet vårt, synes faktisk det bare blir bedre og bedre<3

Anonymous poster hash: 0cc45...0ae

Helt uavhengig av kjønn, hvis man er i et forhold, er man ikke utro. Og helt uavhengig av kjønn, dersom man har lyst på noen som er i et forhold, så ligger man unna.

Anonymous poster hash: 64ee4...a0f

Er utrolig glad jeg har funnet en mann som aldri kunne vært utro mot meg. Etter 12 fine år klarer vi fortsatt å holde på det gode sexlivet vårt, synes faktisk det bare blir bedre og bedre<3

Så lenge han ikke er på pustemaskin og har amputert alle lemmer kan han selvsagt være utro. Det er risikoen man tar.

Anonymous poster hash: defe1...0a6

Du tar helt feil, min mann kunne aldri gjort det mot meg. Vi har full kontroll på hverandre. Synd om du ikke duger i senga å har opplevd utroskap. Merkelig at om man skriver noe positivt om sitt forhold her inne, må alltid noen komme å prøve å dra det ned negativt.

Etter å ha hatt et forhold til en gift mann og blitt avslørt, så hadde jeg plutselig en hale av gifte menn interesert i meg. Lykkelig gifte menn som aldri før hadde ofra meg et blikk, flørta hemningsløst. Plutselig var jeg blitt et mulig sidesprang og interessen kom fra menn som jeg aldri før ville trodd var interessert i utroskap.

Ja jeg har hatt et forhold til en gift mann, og jeg var ikke den "aggresive part", og nei, jeg har ingen planer om å gjenta det.

Jeg var singel.

Anonymous poster hash: 726cf...8f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...