Gå til innhold

tran med god smak til de med sitrusallergi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen vår er snart 2 år og burde vel ta tran men den tranen som vi kjøpte finner jeg ikke igjen. Han tåler ikke sitrus og jeg fant en på Europris med fruktsmak uten sitrus, men de tar den ikke inn igjen, husker ikke navnet. Han liker selvfølgelig ikke de uten god smak. Jeg har sjekket flere butikker og alle er det sitrus i, har vært på et par apotek og spurt og. Vi har prøvd en med sitrus i håp om at det var så lite sitrus at det gikk bra men eksemen hans blusset veldig opp da. Eller forresten de har en på Rema uten sitrus men den skal man ikke gi til barn under 3 år. Noen som vet hvorfor?

Noen som vet om en tran med god smak uten sitrus? El hva kan man blande tran med transmak med så det er godt og ikke smaker tran.

Anonymous poster hash: cb073...731

Skrevet

Søk på Barleans på iherb.com

Mange gode smaker!

Skrevet

Eskimo 3 Kids?

Tuttifruttismak, naturlig aroma, men vet ikke den inneholder sitrus(finner ikke noe om det)

Anonymous poster hash: 0a5b4...097
Skrevet

Takk dere :)

Skrevet

Kjøp apotekets tran på apoteket. Den smaker nesten ingenting, og er så utrolig mye bedre enn Møllers, som til sammenligning smaker ekkelt. Jeg tar tran selv, så vet hva jeg snakker om. 

Anonymous poster hash: a57c6...ada
Skrevet

Kjøp apotekets tran på apoteket. Den smaker nesten ingenting, og er så utrolig mye bedre enn Møllers, som til sammenligning smaker ekkelt. Jeg tar tran selv, så vet hva jeg snakker om.

Anonymous poster hash: a57c6...ada

Hvilket apotek? Jeg tar trankapsler.

Skrevet

Kjøper du vanlig tran av god kvalitet så er det nesten ikke smak på den. Det smakte verre av den før😊

Anonymous poster hash: 35a4b...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...