Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde noen veldig tøffe år på ungdomsskolen og i år er det 10 år siden det toppet seg helt og jeg begynte å falle ut av skolen. Denne læreren var den eneste som "så" meg og pratet med meg og hjalp meg. Jeg er evig takknemmlig til han for dette. Jeg har pratet med han flere ganger i ettertid, har han blant annet på Facebook, men aldri takket for hva han gjorde for meg. Ville dere synes det var skikkelig teit å si takk for hva han gjorde? Anonymous poster hash: c33d4...4f7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde noen veldig tøffe år på ungdomsskolen og i år er det 10 år siden det toppet seg helt og jeg begynte å falle ut av skolen. Denne læreren var den eneste som "så" meg og pratet med meg og hjalp meg. Jeg er evig takknemmlig til han for dette. Jeg har pratet med han flere ganger i ettertid, har han blant annet på Facebook, men aldri takket for hva han gjorde for meg. Ville dere synes det var skikkelig teit å si takk for hva han gjorde? Anonymous poster hash: c33d4...4f7 Ikke teit, bare veldig hyggelig vil jeg tro! Anonymous poster hash: 3a812...e19
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Det er aldri feil å si "takk". Uansett hvor lang tid det har gått. Anonymous poster hash: 90e89...6f5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg gjorde noe tilsvarende for min fantastiske lærer fra ungdskolen. Noen år etter det igjen så takket han meg for det. Han opplevde en livskrise og syntes alt var mørkt. En dag leste han tilfeldigvis den mailen jeg sendte ham for noen år tilbake. Da opplevde han at mørket lettet. For når han hadde gjort en så stor forskjell i noen andre sitt liv, så følte han at han hadde verdi og betydde noe. Han takket meg for at jeg ga ham livsgnisten tilbake. Så jeg sier, kjør på! Det har aldri skadet å gi velfortjent takk. Anonymous poster hash: 1f50a...b36
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Nei, det er bare hyggelig! Jeg har faktisk opplevd akkurat det der, bare omvent da. For en god del år siden hadde jeg en elev som slet veldig og som alle kollegaene mine mislikte. Jeg på min side var blitt utrolig glad i denne eleven og kjempet nok litt ekstra for ham, og vi hadde flere lange og gode samtaler. For et drøyt år siden møtte jeg helt tilfeldig på ham, og han stoppet meg. Vi ble stående og snakke litt og da fortalte han om livet etterpå og hvordan det at jeg så ham og hadde tro på ham har betydd uendelig mye for ham. Det endte med et takk, tårer i øynene og en lang og varm klem. Det føltes bare godt å få en slik tilbakemelding, absolutt ikke noe teit. Anonymous poster hash: 51502...606
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg er under utdanning nå, skal bli lærer. Det hadde vært en regelrett ære å få en sånn takk. Kan ikke tenke meg noe finere. Først og fremst fordi det bærer preg av at det virkelig gikk bra med deg! Kjør på Anonymous poster hash: 28214...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå