Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Junior skal begynne på fotball.Frem til desember skal de spille ute på gress.I Desember skal de spille inne i hallen. Må jeg kjøpe to par sko en til inne bruk og en til ute bruk? Burde jeg ha fotballs sko til ute bruk med knotter under? Hva slags leggskinner må jeg kjøpe? Anonymous poster hash: 36246...dba
Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Nei det holder og kjøpe en sko, snakk med butikken du skal kjøpe de i og få hjelp, det finnes mange sko med og uten knotter leggskinner anbefaler jeg disse, de sitter fast på leggen og beskytter samtidig ankel https://www.xxl.no/nike-nike-youth-protegga-shield-leggbeskyttere/p/1109322_1_style de kommer i andre farger
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Neida, det holder med ett par fotballsko (i ett ord) når de er så små. Anonymous poster hash: b9213...017
Iiiiik Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hvis Junior er liten, bør det være mange små knotter under, altså ikke noen få høye knotter. Kunstgress/grussko, spør i sportsbutikken. Inne kan han bruke vanlige joggesko.
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Knottesko er eneste som blir brukt her, og innesko da de trente innendørs. På leggskinnene står det hvilken høyde de er tilpasset til:-) Avhengig av alder så tipper jeg din skal ha xs-s.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Det er forskjellige sko til gress, kunstgress og hallsko. Dvs. det finnes 3 ulike typer. Du kan ikke bruke gress sko i en vanlig hall. Det finnes noen sko som en kan bruke både på gress og kunst gress. Anonymous poster hash: 5f65d...200
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Hva slags hall er det da, fotballhall med kunstgress eller en vanlig idrettshall. Mine gutter har et par fotballsko til utebruk, de brukes både til kunstgress og vanlig gress. Så har de et par vanlige hallsko som også brukes i gym på skolen. Anonymous poster hash: 168c4...e89
Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Ikke glem fotballsokker https://www.xxl.no/adidas-milano-sock-fotballstromper/p/1053858_3_style greit og ha minimum 2 par Og når du kjøper sko husk at de skal romme både sokk og ankelbeskyttelsen på leggskinnet
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Her har de fleste jentene bare hatt fotballsko med knotter til utendørsbruk. Når de har trent inne har de brukt sMme sko som de bruker til gym. De siste mnd 10åringen trnte inne i vinter klaget hun over at skoene ble for dårlige til fotball. Det var ikke godt å sparke med vanlige sko lengre. Det skjønner jeg når jeg ser hvor hardt hun har begynt å sparke. Nå er det en helt annen kraft i sparkene hennes. Nå trenger hun nye innesko til gymmen da hun har vokst ut av de, vi skal kjøpe fotballsko til innendørsbruk. Vi lar henne prøve disse i gymmen slik at vi ikke trenger å kjøpe dobbelt opp. Slik som hun vokser i beina for tiden så frister det ikke å kjøpe veldig mange sko. Fotballsko kan vi ikke kjøpe for store, ikke slik som vanlige sko. Da blir det gnagsår og blemmer. Så tenker som så at den lille halvtimen hun løper en gag i uka på skolen kan hun bruke fotballsko, (skifte før og etter samt dusj gjør at gymtimen ikke blir lang.) Anonymous poster hash: 08881...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå