Gå til innhold

Hvor mange barn?

Anbefalte innlegg

Jeg har ett barn fra tidligere og ett barn ved hjelp av ivf med sæddonor sammen med min mann. Noen som vet om vi antakelig vil få godkjent søskenforsøk for ett barn til? Bare tenke siden det blir mitt tredje barn, men mannens andre.. Skal til legen som skal søke om mnd så tenkte bare høre om noen vet..?

Anonymous poster hash: de82a...f26

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144236227-hvor-mange-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke si for sikkert men jeg tror dere har rett på en ny runde med forsøk. Du har fått din kvote i det offentlige ettersom du har to barn men ettersom din mann bare har ett barn har dere begge rett på nye forsøk for å få to barn sammen.

Jeg tror hvertfall at jeg leste dette en gang 😊

Anonymous poster hash: 2081c...ecf

Jeg skal ikke si for sikkert men jeg tror dere har rett på en ny runde med forsøk. Du har fått din kvote i det offentlige ettersom du har to barn men ettersom din mann bare har ett barn har dere begge rett på nye forsøk for å få to barn sammen.

Jeg tror hvertfall at jeg leste dette en gang

Anonymous poster hash: 2081c...ecf

Ja, det fikk iallefall vi.. her har han 1 barn fra tidligere forhold, så fikk vi et barn med hormoner (barnet har gått bort),, så har vi fått et nytt barn etter det med prøverrør og vi har fått lov til å  få søskenforsøk.  

Anonymous poster hash: 62a02...2ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...