Gå til innhold

Dobbeldusj?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette? Vi planlegger hus og vurderer å bygge et bad med to dusjer. Er det praktisk? Blir det mye brukt? Hadde dere valgt det igjen? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 9c97d...11f

Skrevet

Har det ikkje, og skal aldri ha det.

"I used to shower for hygiene reasons, now I do it for alone time."

Skrevet

Har det ikke selv, og kunne heller ikke tenke meg det!

Hvem skal dusje samtidig da? Du og mannen din? Sikkert kos det, men hvor ofte skjer det? Og skal man først dusje sammen, trenger man bare EN dusj ;)

Små barn synes nok det er morsomt, men tenåringer - aldri i verden!

Nei, bortkastede penger...

Anonymous poster hash: f5baa...1ef

Skrevet

Nei, ikke på samme bad. Vi har to bad og dusj på begge (og de blir faktisk brukt samtidig en del ganger), men det er jo greit å være alene på badet når man dusjer, spesielt for voksne og tenåringene.

Anonymous poster hash: 7adf7...73b
Skrevet

Tja... Min drøm er å ha en dusj på badet og en dusj på vaskerommet som har egen inngang slik at sølete barn og bikkjer kan spyles der uten å dra søle igjennom hele huset. Dusjen på vaskerommet trenger ikke å være enn fullverdig dusj med kabinett en gang, holder med en L-formet lav glassbyggersten dusj som små barn og bikkjer kan lett gå inn i og som er lett å spyle og vaske vekk søle og sand og slikt.

Anonymous poster hash: b0254...130

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 93b6a...529

Skrevet

En jeg flørtet med hadde det, veldig praktisk og stilig, men jeg vet ikke om det er "greien"  for en familie :)

Anonymous poster hash: badfe...7c6
Skrevet

Hvem tenker du skal dusje sammen, og hvor ofte tenker du at begge dusjene vil bli brukt?

Anonymous poster hash: db8ee...eee
Skrevet

To vasker så man kan pusse tennene samtidig er greit, men dusje sammen?

Her er de to eldste ungene nå 11 og 14 år, de låser badedøren ja, for hverandre og for oss foreldre. Med unger i flere aldre i huset er det jammen ikke ofte vi voksne dusjer sammen heller ;)

Anonymous poster hash: 6df0c...d18
Skrevet

Kjæresten min har det, og jeg synes det er veldig kjekt 😊 ikke brukt hver gang, men greit når man trenger det 😊

Skrevet

Tenkte bl.a at jeg og mannne kunne bruke det sammen, ja. Å dusje sammen under en dusj er ikke optimalt. Alltid en som fryser da siden det ikke er nok vannstråle til å dekke begge to.

Skrevet

Tenkte bl.a at jeg og mannne kunne bruke det sammen, ja. Å dusje sammen under en dusj er ikke optimalt. Alltid en som fryser da siden det ikke er nok vannstråle til å dekke begge to.

Det går an å kjøpe dusj med svært "hode" på slik at det kommer mye vann nok til begge to!

Anonymous poster hash: c687a...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...