Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #26 Skrevet 14. september 2015 Ifølge koranen, er ikke hunden uren, men avføring, urin og spytt fra hunden er urent (bakteriefarer ved det) så normalen går på at de må vaske seg etter å ha hilst på en hund. Det er ytterst få som unngår hunden helt. Anonymous poster hash: 38f22...b81 Gjør ikke alle det da? Vaske seg etter å ha tatt i dyr altså? Vi som har hund i hus vasker oss ikke hver eneste gang vi tar på hunden. En hund som blir badet og gredd etter normal standard er stort sett like ren som et barnehagebarn. Anonymous poster hash: d7ee4...e47
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #27 Skrevet 14. september 2015 Ifølge koranen, er ikke hunden uren, men avføring, urin og spytt fra hunden er urent (bakteriefarer ved det) så normalen går på at de må vaske seg etter å ha hilst på en hund. Det er ytterst få som unngår hunden helt. Anonymous poster hash: 38f22...b81 Gjør ikke alle det da? Vaske seg etter å ha tatt i dyr altså? Nei, absolutt ikke. Selv har jeg katt og vasker meg selvsagt ikke hver gang jeg tar i katten. Da hadde jeg fått et problem på kvelden f.eks, når jeg sitter med katten i fanget og spiser noe snacks. Jeg vasker meg selvfølgelig før matlaging f.eks, og tar ikke i katten eller andre ting som kan være kontaminert mens jeg lager maten. Egentlig er sistnevnte mest fordi jeg ikke vil ha hår i maten. Jeg har inntrykk av at det er folk som ikke har dyr, noen ser på dyr som noe ekstremt skittent. De vasker hendene etter kontakt med katten min. Må nevne at vi nesten ikke er syke, så jeg tror neppe vi tar noen skade av dette. Til Hi; Ja, hunden er et urent dyr ifl noen muslimer. Jeg opplever også at mange av de er redd for katt. Mulig fordi de er vant med mange løskatter/hunder som er aggressive eller syke i hjemlandet? Anonymous poster hash: 50dfa...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå