Gå til innhold

*Pippitommyogannika*, *Tjohopp*? Hei dere 😄

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om ikke denne mnd, så er det neste mnd. ;-)

Tror det er en gutt!

Anonymous poster hash: 8e43e...bbe

Tusen takk for svar, håper virkelig på denne mnd. Føler selv at jeg skal få jente som dørste barnet, men jeg kan ikke lese eller spå, så det er bare en følelse 😊

Anonymous poster hash: b8f05...792

Jeg tror du er gravid med en gutt ☺

Ååjeg håper dere har rett!! 8 dpo imorgen.. Ømme pupper kom idag, som vanlig før mens, tror dere dette er et dårlig tegn? :( Tuusen takk igjen, for at dere er så gavmilde av tiden deres :)

Ååjeg håper dere har rett!! 8 dpo imorgen.. Ømme pupper kom idag, som vanlig før mens, tror dere dette er et dårlig tegn? :( Tuusen takk igjen, for at dere er så gavmilde av tiden deres :)

Enten 11 eller 13 dpo idag.. Bare negative tester, men mange mageondter som ikke er vanlige.. Myyyye øm og støl/murringer i magen og rare stikkinger i noe jeg tror er eggstokkområdet. Småkramper har også forekommet. Dette kommer og går. Puppene ble ømme før de ikke var ømme lenger, men nå er de igjen ømme?? Ser dere noe annet nå som det er svært nært IKM? 😏

Annonse

Her er jeg inne og sniker i ventetiden! Ca like mange dpo som deg, Anonym, jeg har også symptomer og negative tester! Spennende å se hva utfallet blir om en dag og to, selv om jeg blr legge vekk håpet og satse på bedre lykke beste gang :)

Enten 11 eller 13 dpo idag.. Bare negative tester, men mange mageondter som ikke er vanlige.. Myyyye øm og støl/murringer i magen og rare stikkinger i noe jeg tror er eggstokkområdet. Småkramper har også forekommet. Dette kommer og går. Puppene ble ømme før de ikke var ømme lenger, men nå er de igjen ømme?? Ser dere noe annet nå som det er svært nært IKM? 😏

Jeg var ikke gravid, TR kom idag som vanlig 😏

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...