Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #26 Skrevet 12. september 2015 Er det seriøst noen som har aggangert sin egen babyshower da? Vitner om avstumpa sosiale evner i så fall.... Anonymous poster hash: f9444...5ed
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #27 Skrevet 12. september 2015 Er det seriøst noen som har aggangert sin egen babyshower da? Vitner om avstumpa sosiale evner i så fall....Anonymous poster hash: f9444...5ed arrangert Anonymous poster hash: f9444...5ed
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #28 Skrevet 12. september 2015 Uendelig harry. Men det at man i det hele tatt har lyst, tilsier muligens at man er så harry at omgangskretsen ville finne det helt akseptabelt. Anonymous poster hash: da531...2c8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #29 Skrevet 12. september 2015 Jeg arrangerte det selv 😂 Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler😂🙈 alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner 💕 jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjente Anonymous poster hash: 2b932...65d
Ikkedytt Skrevet 12. september 2015 #30 Skrevet 12. september 2015 Synes det høres litt rart ut, ja. Trodde det bare var jeg som syntes babyshower var teit, men ser jo nå at jeg ikke er den eneste. Ser alt for ofte på fb "Ååh, jeg har så søte venninner som har arrangert babyshower for meg." Og kjenner at jeg blir flau. Rett og slett. Har heldigvis ikke blitt utsatt for det selv.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #31 Skrevet 12. september 2015 Jeg arrangerte det selv 😂 Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler😂🙈 alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner 💕 jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjente Anonymous poster hash: 2b932...65d Hvorfor ikke invitere til vanlig fest/sammenkomst? Jeg skjønner virkelig ikke greia med å kalle det babyshower. Godt du har høflige venninner som vil bruke kvelden på å høre om din graviditet og se ultralydbilder. Selv om jeg er gravid vil jeg jo gjerne vite alt mulig om mine venninner som ikke bor hjemme også. Ikke kun meg,meg og meg. Det du arrangerte blir jo tiggefest når du kaller det babyshower. Anonymous poster hash: df7e1...83e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2015 #32 Skrevet 12. september 2015 Jeg arrangerte det selv Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjenteAnonymous poster hash: 2b932...65d Hvorfor ikke invitere til vanlig fest/sammenkomst? Jeg skjønner virkelig ikke greia med å kalle det babyshower. Godt du har høflige venninner som vil bruke kvelden på å høre om din graviditet og se ultralydbilder. Selv om jeg er gravid vil jeg jo gjerne vite alt mulig om mine venninner som ikke bor hjemme også. Ikke kun meg,meg og meg. Det du arrangerte blir jo tiggefest når du kaller det babyshower.Anonymous poster hash: df7e1...83e enig! Anonymous poster hash: f9444...5ed
Teline Skrevet 12. september 2015 #33 Skrevet 12. september 2015 Nei og atter nei. Man arrangerer absolutt ikke sin egen babyshower. Det er direkte frekt!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #34 Skrevet 18. september 2015 Hva om man ikke har venner som bryr seg med å gjøre no for enn da? Anonymous poster hash: 18065...00d
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #35 Skrevet 18. september 2015 Hva om man ikke har venner som bryr seg med å gjøre no for enn da? Anonymous poster hash: 18065...00d Nei, da får man vel gjøre som alle før oss da, vente til babyen er kommet og håpe noen kommer innom med en presang? Er det en selvfølge at det skal gjøres stas på oss når vi er gravide? Anonymous poster hash: b84c8...b2e
Engeln Skrevet 18. september 2015 #36 Skrevet 18. september 2015 Fikk litt vondt av deg jeg hi. Trasig hvis du ønsker babyshower og ingen lager til. Må og si at å lage selv derimot er litt kleint. Jeg ville heller ha ventet til babyen var kommet og heller håpet på barselbesøk. ☺️
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #37 Skrevet 18. september 2015 Babyshower er KLEINT!! Å arrangere den selv er VELDIG KLEINT!! Anonymous poster hash: 5a976...c8a
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #38 Skrevet 18. september 2015 Jeg arrangerte det selv Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjenteAnonymous poster hash: 2b932...65d Snålt... Inviterte du dem til babyshower?? Brukte du det ordet? Snålt... Men reagerer nesten mer på at du samler venninner etter lang tid borte fra hverandre, så ser dere FILM!? Er det vanlig? Det hadde iallefall ikke mine venninner og jeg kastet bort tid på! Anonymous poster hash: d39e3...3b8
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #39 Skrevet 18. september 2015 Jeg arrangerte det selv Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjente Anonymous poster hash: 2b932...65d Hvorfor ikke invitere til vanlig fest/sammenkomst? Jeg skjønner virkelig ikke greia med å kalle det babyshower. Godt du har høflige venninner som vil bruke kvelden på å høre om din graviditet og se ultralydbilder. Selv om jeg er gravid vil jeg jo gjerne vite alt mulig om mine venninner som ikke bor hjemme også. Ikke kun meg,meg og meg. Det du arrangerte blir jo tiggefest når du kaller det babyshower. Anonymous poster hash: df7e1...83e Herregud, ikke glem videoer av fødsler Anonymous poster hash: f71c9...abd
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #40 Skrevet 18. september 2015 Jeg arrangerte det selv Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjenteAnonymous poster hash: 2b932...65d Snålt... Inviterte du dem til babyshower?? Brukte du det ordet? Snålt... Men reagerer nesten mer på at du samler venninner etter lang tid borte fra hverandre, så ser dere FILM!? Er det vanlig? Det hadde iallefall ikke mine venninner og jeg kastet bort tid på! Anonymous poster hash: d39e3...3b8 Synes du gjorde en fin ting. Ikke bry deg om alle neggene her. Babyshower er forholdsvis nytt i Norge -derfor så mye negativitet. Tror at om ti - femten år er stemningen rundt dette helt snudd. Anonymous poster hash: 2bacf...827
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #41 Skrevet 18. september 2015 Jeg arrangerte det selv Men det var mest fordi alle venninnene mine som studerte utenbys skulle hjem den helga pga utdrikningsfest lørdag som jeg ikke kunne være med på (var to dager før termin og jeg var første i vennegjengen som var gravid) + at alle hadde mast om å se det nye huset vi akkurat hadde kjøpt så tenkte jeg at det passet bra -mest fordi jeg ville treffe alle og vise de huset. Hadde et inderlig håp om å ha født å kommet hjem så de kunne møte babyen men jeg var fortsatt gravid Sendte ut invitasjoner, lagde voksenmat og kjøpte inn sprudende vin, bakte kake og cupcakes. Pyntet også litt. Kvelden så vi baby-komedie/film, snakket og jeg viste ultralydbilder og alle var veldig interesserte for jeg var jo den første I gjengen. Husker vi også så på YouTubeklipp av fødsler alle synes synd på meg som skulle gjennom det Var ca 6 gjester og mine aller bestevenninner jeg fikk gaver (som jeg us sett hadde fått når jeg fødte) Det beste var at jeg fødte den lørdagen de var I utdrikningslag, tror det at jeg basket og styrte før babyshoweren gjorde sitt. Så på søndagen før alle dro kom de å besøkte meg på sykehuset og kunne ikke tro at for mindre enn en dag siden så satt vi hjemme hos meg og spiste Kake og koste oss, at de virkelig fikk være sammen med meg "en siste kveld" før Jeg blir litt trist av dere som skriver at det er tragisk, at man ikke har venner og ser på det som tigging. Ikke slik jeg føler det, jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte selv så gavene jeg fikk var bare koselige å få. Når man er gode venninner så vil man hverandre godt I årene som har godt har jeg vært I 10-15 baby shower og jeg begynner å bli dritlei, mange av de for bekjente (de har jeg begynt å take nei til) men for de nærmeste venninnene stiller jeg opp og synes det er stas. Synes det er mer tragisk av den gravide å hi en liste til venninne over hvem Hun skal invitere når listen er 15-30stk i tillegg til gaveønsker som vippestol, babycall, dyre barneklær og utstyr når nesten 10 av 15 kun er bekjenteAnonymous poster hash: 2b932...65d Snålt... Inviterte du dem til babyshower?? Brukte du det ordet? Snålt...Men reagerer nesten mer på at du samler venninner etter lang tid borte fra hverandre, så ser dere FILM!? Er det vanlig? Det hadde iallefall ikke mine venninner og jeg kastet bort tid på!Anonymous poster hash: d39e3...3b8 Synes du gjorde en fin ting. Ikke bry deg om alle neggene her. Babyshower er forholdsvis nytt i Norge -derfor så mye negativitet. Tror at om ti - femten år er stemningen rundt dette helt snudd.Anonymous poster hash: 2bacf...827 Negge kan du være selv! Synes babyshower er en kjempefin event! Men IKKE på denne måten!! Babyshower er som et slags "surprise party" for den vordende mor, så tror nok ikke du har skjønt poenget helt... Anonymous poster hash: d39e3...3b8
*Miss Marple* Skrevet 18. september 2015 #42 Skrevet 18. september 2015 Det kan jo aldri være feil å gjøre noe hyggelig for andre, enten man kaller det det ene eller det andre. Men å arrangere det selv blir vel litt feil? Hva med å heller bare invitere til en venninnekveld? Uten babytema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå