Gå til innhold

Er det teit å planlegge babyshower selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😀

Anonymous poster hash: 18065...00d

Skrevet

Ja. Enda mer enn om venner gjør det.

Anonymous poster hash: 0a54e...3a7
Skrevet

Ja. En venninna av meg gjorde det og følte hele greia var en stor tigge-fest. Hun serverte pølser i lompe og satt der og fikk en haug av gaver. Rimelig spesielt :P

Anonymous poster hash: ea27f...3c1
Skrevet

Ja, blir som tigging

Anonymous poster hash: f71c9...abd
Skrevet

Ja, det må være nært toppen av latterlighet. Babyshower er i det hele tatt utrolig pinlige greier.

Anonymous poster hash: 0b8a2...2a2

Skrevet

Det arrangerer man IKKE selv! Babyshower kan være koselig det, men det er ikke noe man steller i stand selv altså!😳

Anonymous poster hash: 12060...816

Skrevet

Ja, det må være nært toppen av latterlighet. Babyshower er i det hele tatt utrolig pinlige greier.

Enig. Uansett hvem som arrangerer. Især hvis man har så bad taste at man gjør det selv 😝

Anonymous poster hash: b84c8...b2e

Skrevet

Ja, det er teit. Babyshower er koselig, men ikke noe man lager til seg selv.

Anonymous poster hash: 7e760...ab1

Skrevet

Ja!! Det er dessverre teit!!

Men nå syns jeg generelt babyshowere er noe tull.. Jeg møter opp, men syns det er fryktelig kleint..

Hvis man absolutt ønsker en babyshower så ville jeg heller ventet til etter babyen er født. Da kan man samles til hyggelig lag, man får hilst på babyen og gitt gaven på dette "barsel"besøket.

Hvis tanken bak er å samle alle man har kjær, hvorfor ikke bare be inn til venninnekveld uten at det er babyshower?

Anonymous poster hash: 6bb52...180

Skrevet

Ja. Du får heller hinte kraftig om at du har lyst på en slik fest.

Anonymous poster hash: dc7ca...1b8
Skrevet

Det er teit å arrangere babyshower, punktum. Å arrangere det selv er ekstremt teit.

Anonymous poster hash: 4a1be...e4a

Skrevet

Ja det synes jeg.

Tigging.

Anonymous poster hash: 9e1b7...81c

Skrevet

Ja det er teit!

Babyshower er latterlig.

Anonymous poster hash: df7e1...83e

Skrevet

Det ville jeg ha oppfattet som ren tigging, så ja, jeg synes det ville vært ekstremt teit.

Skrevet

Det er teit. Det er patetisk og du vil bli sett på som en tigger

Anonymous poster hash: 8c313...c9a

Skrevet

Rein tigging! Kall det tiggeshower!

Anonymous poster hash: 0cab2...ba3

Skrevet

Tja, vet ikke jeg. Jeg hadde heller arrangert det selv enn det som ble arrangert for meg. 

En tidligere venninne arrangerte babyshower med spekemat, sushi og rødvin. Og de gikk på byen når de var ferdige med å spise. 

Når jeg fikk nummer to var det ingen som arrangerte noe som helst, ei heller kom på barselbesøk. 

Trenger ikke kalle det babyshower. Kall det heller siste venninnetreff på noen uker. 

Anonymous poster hash: e21da...d0f
Skrevet

Tigging!

Kleint om man arrangerer det selv. Blir flau på deres vegne om det arrangeres av den gravide selv...

Anonymous poster hash: f9444...5ed

Skrevet

Babyshower er amerikansk tradisjon. Tradisjonen tro arrangerer VENNINNENE festen, Ikke den gravide. Så ja, det er teit.

Skrevet

Ja, patetisk

Anonymous poster hash: b0d05...7d0

Skrevet

Enig. Uansett hvem som arrangerer. Især hvis man har så bad taste at man gjør det selv 😝

Anonymous poster hash: b84c8...b2e

Er så enig!!

Anonymous poster hash: 5cc04...1ff

Skrevet

Der blir litt som å arrangere sitt eget utdrikningslag ...

Kleint i den forstand at man tigger og annonserer for hele verden at man ikke har noen venninner ...

Skrevet

Det er noe av det mest patetiske - og frekkeste - jeg har hørt. Ville av prinsipp ha boikotta. Du har misforstått noe helt grunnleggende ved denne tradisjonen, som for øvrig er "ille" nok - skjønner det i USA hvor det har vært en lang tradisjon for det men å "adoptere" nok en kommersiell skikk (bare for å FÅ ting) som ikke har noe med røttene her å gjøre - nei, jeg gremmes😳

Anonymous poster hash: 64768...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...