Gå til innhold

Eli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på Lilly, men så kom jeg over navnet Eli. Synest det er både koselig og søtt. Men når jeg nevner det for folk, rynker de bare på nesa.. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 28004...db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jo Lilly er nydelig da! :) Eli er for så vidt fint. Men klarer ikke helt se for meg et barn som heter Eli. Selvfølgelig skal hun bli voksen, men jeg mener det sånn at: er Eli klar for en renesanse? Når jeg hører navnet Eli så ser jeg for meg en middelaldrende dame som f.eks jobber i banken eller på Coop'en. Jeg mener sånn at navnet er enda ikke "støvete" nok til å ta det frem igjen enda? Hvis du skjønner hvor jeg vil hen? Men, for all del, Eli er absolutt ikke et stygt navn! Ingenting er feil med å kalle ungen Eli. :)

Skrevet

Synes Eli er kjempefint :) Lilly er ekstremt oppbrukt.

Anonymous poster hash: ae60e...411
Skrevet

Blir en rynke herfra også gitt 🙈

Lilly er fint, Nelly enda finere

Anonymous poster hash: 308fe...abe

Skrevet

Synes Eli er fint jeg, men Ellie og Ella er enda finere synes jeg. Men liker navn som ikke alle har og Eli er pent.

Anonymous poster hash: 1d784...6e6
Skrevet

Rynker på nesa her jeg sitter!

Nei jeg liker det ikke.

Anonymous poster hash: be8b1...03e

Skrevet

Enig med Blair waldrolf, Ellie er veldig fint. Lilly er nydelig

Anonymous poster hash: 6ee94...7f8

Skrevet

Syntes Eli er fint jeg, og kan passe godt til ei søt lita jente. 

Anonymous poster hash: a2d8d...7d8
Skrevet

Eli er et kjempefint navn! Go for it! 

Anonymous poster hash: 8d90e...899
Skrevet

Eli er fint, og ikke mange små som heter det i dag.... Kjenner ikke mange små som heter det, men ser absoludt for meg en søt liten Eli.... Evt med et navn til... 

Jeg har faktisk tenkt på Eli sjøl hvis det sku bli aktuelt, jeg har vurdert Eli Agnete.

Skrevet

Eli er veldig fint:) Synes Eli passer fint i alle aldre: passe søtt, passe pent, passe koselig.

Anonymous poster hash: a4e1e...be3

• 2 måneder senere...
Skrevet

Eli Agnete var veldig flott!:-)

Anonymous poster hash: dc303...f87

Skrevet

Eli er koselig :) Jeg kjenner en del i 20-årene som heter det, men ikke på små barn. Det er langt i fra oppbrukt, og et pent navn, selv om det ikke er helt min stil :)

Skrevet

Synes Eli er fint.

Ellie og Ella blir altfor poppis og sukkersøtt.

Anonymous poster hash: 536b7...232

Skrevet

Eli er koselig! Er nok ikke så vanlig på barn nå, men det er vel bare en fordel.

Anonymous poster hash: fd465...dff

Skrevet

Har tenkt på Lilly, men så kom jeg over navnet Eli. Synest det er både koselig og søtt. Men når jeg nevner det for folk, rynker de bare på nesa.. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 28004...db9

Fint og koselig navn! Lilly er også fint, men mer vanlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eli fortjener gjenkomst, det er kjempefint! Ikke slått meg før nå, men tror jaggu det skal få havne på lista:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...