Gå til innhold

Lillebror til Fride

Anbefalte innlegg

Venter en gutt nå i høst. Storesøster heter Fride, og jeg synes Brede er så fint. Men navnene er jo litt like da.. Fride og Brede, går det bra eller blir det for likt?

Vet jo om flere søsken som har veeldig like navn. Noen har jeg reagert på som for lik, og vil ikke havne der selv. Vanskelig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144235808-lillebror-til-fride/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

HelmerBrageIverThordLavransHansOdinHåvardHaraldEvenAskLarsTrymAudunFinn noen du likte?:)Anonymous poster hash: 7562c...0c0

Ja, liker flere av disse, og noen er absolutt aktuell. Men Brede har liksom vært favoritten -om ikke enda mer favoritt når jeg ser at det blir litt for likt.. Takk for forslag

HelmerBrageIverThordLavransHansOdinHåvardHaraldEvenAskLarsTrymAudunFinn noen du likte?:)Anonymous poster hash: 7562c...0c0

Ja, liker flere av disse, og noen er absolutt aktuell. Men Brede har liksom vært favoritten -om ikke enda mer favoritt når jeg ser at det blir litt for likt.. Takk for forslag

Ble Brede mer aktuelt fordi du så det var likt med storesøsterens navn??

Anonymous poster hash: b1fa5...a44

Annonse

Jeg syns Fride og Brede passer fint sammen jeg :) 

Andre navn jeg syns passer med Fride;

Fride og Eirik

Fride og Amund

Fride og Even

Fride og Peder

Fride og Didrik

Fride og Håvard

Fride og Vetle

Fride og Brage

Fride og Bendik

Fride og Ådne

HelmerBrageIverThordLavransHansOdinHåvardHaraldEvenAskLarsTrymAudunFinn noen du likte?:)Anonymous poster hash: 7562c...0c0

Ble Brede mer aktuelt fordi du så det var likt med storesøsterens navn??Anonymous poster hash: b1fa5...a44

Nei. Fordi jeg synes det blir for likt og at jeg av den grunn ikke vil bruke det. Men fortsatt en favoritt:-)

Det gjør ikke noe om navnene er såpass like, syntes jeg. Har hørt om en tvillingpar som het Frida og Frede. Tenker at det knytter barna litt ekstra sammen. Dog var det første navnet som slo meg Erlend. Fride og Erlend syntes jeg er fine sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...