Gå til innhold

Flere som går på Menopur her?

Anbefalte innlegg

Hei.. Nettopp satt min første sprøyte! Men ble usikker.. Mener henne sa jeg skulle ta 1200 (to vannflasker i tabletten) men ser jeg har en på 600 også og da er det en vannflaske i pakka.. Jeg tok den på 1200 nå, huff usikker...

Noen som vet????

Fortsetter under...

På den på 1200 ie så skal du blande ut pulveret/tabletten med 2 "vannsprøyter" ja.

Den på 600ie har vel bare en blandingssprøyte da det er mindre dose.

Skjønner ikke helt hva du er usikker på?

Endret av Mysill

Blir dere veldig trøtt av Menopur? 

Trodde jeg skulle våkne til live etter at jeg begynte på menopuren, men der tok jeg feil. Må ha minst 3 timer på sofa'n om dagen. Kunne sikkert ha sove lenger også. Sover som en stein :)

Annonse

Jeg begynner på menopur i dag :)

Skal bare gå på det i dag og i morgen før jeg skal på riksen, og kjenner jeg håper det holder :)

Men må jeg ta det på samme klokkeslett begge dagene? På pakka står det bare mellom 16 og 21 :)

Jeg fikk beskjed om å ta den kl mellom kl 22-23 om kvelden. Men jeg skulle ta en annen sprøyte da også så tok alt til samme tidspunkt.  Ikke fått noen beskjed fra klinikken din da?

Om du kan velge selv så er det jo bare å ta det tidspunktet som passer best i forhold til dine hverdags planer.

Jeg jobber turnus så for meg er det topp å kunne ta sprøytene så sent, da jeg slipper å ha dem med meg rundt på jobb.

Så kan jeg heller ta dem i ro og fred hjemme.

Jeg begynner på menopur i dag :)

Skal bare gå på det i dag og i morgen før jeg skal på riksen, og kjenner jeg håper det holder :)

Men må jeg ta det på samme klokkeslett begge dagene? På pakka står det bare mellom 16 og 21 :)

Jeg fikk beskjed om å ta den kl mellom kl 22-23 om kvelden. Men jeg skulle ta en annen sprøyte da også så tok alt til samme tidspunkt. Ikke fått noen beskjed fra klinikken din da?

Om du kan velge selv så er det jo bare å ta det tidspunktet som passer best i forhold til dine hverdags planer.

Jeg jobber turnus så for meg er det topp å kunne ta sprøytene så sent, da jeg slipper å ha dem med meg rundt på jobb.

Så kan jeg heller ta dem i ro og fred hjemme.

Nei kun fått beskjed om å ta de på kvelden:)

Tok den 20.20 i dag og tar den på samme tid i morgen da :)

Jeg trodde jeg kom til å svime av når jeg skulle sette den, men gikk veldig fint:)

Klarte å stikke den i fingeren når jeg skulle sette på beskyttelseshetten igjen da, så begynte å blø. Men satser på at det ikke gjør noe :P

Jeg var også veldig nervøs første gangen jeg skulle stikke.

Har bare brukt ferdig fylte pennesprøyter før så var litt uvant med den type sprøyter..

Nå lurer jeg mest på hvor jeg skal sette alle stikkene da jeg skal ta 2-3 sprøyter hver dag :P

Magen kommer til å se ut som en nålepute  :legrine:

Tror nok det går bra ;)  

Annonse

Jeg var på kontroll igår. Hadde 2 store flotte follikler, men resten var smått. Han meinte vi burde gå for de to store og håpe at noen av de små kom seg frem til uthenting.

Nå er jeg veldig engstelig for at det ikke skal bli noen ting. 

Har egguthenting til mandag. 

Masse lykke til alle sammen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...