Gå til innhold

Hjelp, jeg er så trøtt og sliten...

Anbefalte innlegg

Jeg er så trøtt og sliten at jeg innimellom angrer på hele graviditeten. Dette er nr 3. Jeg får jo kjempedårlig samvittighet. Barnet er absolutt ønsket, men nå begynner jeg å lure på hvordan jeg skal orke dette (både graviditet og babyperioden). Håper inderlig det bare er hormonene som spiller meg et puss!

Noen som har hatt det sånn? Trøttheten går vel snart over... Jeg er 9 uker på vei nå. Skikkelig kjipt å ha det sånn he!

Fortsetter under...

Venter og nr 3. Er helt utmattet. Men det blir sikkert bedre i 2. Trimester.

Det som har hjulpet for meg er å akseptere at formen er dårlig nå. Så mannen og barna må klare seg litt mer uten meg. Jeg hviler oftere og sover når jeg trenger det. Huset er dessverre ikke så rent og pent for tiden, men tåler å ha det sånn en stund. Tar ting i det tempoet jeg greier.

Tror man kommer seg fortere igjen hvis man tar det med ro og lytter til kroppen ;)

Anonymous poster hash: 118d1...db9

Hei

Jeg har og en krevende jobb i 100% stilling. Har gått fint med de 2 første, men denne gangen ble jeg rett og slett for sliten og dårlig. Ble sykemeldt 50 % fra uke 5 for å komme meg gjennom det verste i 1 trimester. De dagene jeg tyner meg gjennom flere timer på jobben pga viktige møter, så henger jeg ikke sammen etter jobb. Ender ofte med at jeg kaster opp middagen og må innta sofaen. Ikke helt heldig iom at vi skal skjule at jeg er gravid for de to vi allerede har...

Hvis du føler deg like ille, foreslår jeg at du snakker med legen din om noen ukers delvis sykemelding.

Anonymous poster hash: 127f0...830

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...