Anonym bruker Skrevet 9. september 2015 #1 Skrevet 9. september 2015 Jeg har nettopp vært hos reumatolog og fått bekreftet at jeg har fibromyalgi og kanskje Sjøgrens ( skal tilbake om en stund og få tilbakemelding på det). Lurte derfor på om de av dere som har fibro og jobber, hva slags jobb har dere? Og hvilke jobber egner best til fibro folk? Jeg er høy utdannet person og har en mye stille sittende stilling som er både krevendes, mye tidspress og stress i jobben. Før timen hos reumatolog, har jeg jobbet 50% i tre måneder, men føler at helsa og kroppen ikke henger med. Er så og si helt ferdig når jeg kommer hjem. Har ikke noe liv utenom jobben, siden den tar all energi fra meg. Det har derfor gått utover barna mine, har to, og mannen min. Heldigvis er dem utrolig flinke og hjelper til. Etter timen hos reumatolog, fikk jeg klar beskjed at jeg ikke skal jobbe på lenge. Nå skal jeg bruke tida fremover for å bli bedre. Noe som fastlegen min er enig i. Om jeg noen gang skal jobbe igjen, bør jeg finne noe annet å gjøre. Men hva?! Hvem er det som vil ha en som er kronisk syk som har meget variert allmed tilstand? Huff, nå går vi mot de verste måneder med kulde og mye temperatur svinging. Gruer meg allerede Og de av dere som også har fibro som blir bedre med tiden, hva gjorde dere for å komme dit? Håpet er at jeg blir mye bedre, og fungerer som mor og kone igjen, og klarer etter hvert å komme meg i 100% jobb igjen. Anonymous poster hash: 0e5f0...db8